• Aan een meisje uit mijn klas. Ze is ruim een half jaar ouder dan dat ik ben, gedraagt zich als een 10-jarige en ziet eruit als een 10 jarige, en ze praat echt 24/7 over dr paardjes en rijdt zo'n 5 keer per week paard [waardoor ze dus geen huiswerk maakt en niet leert voor proefwerken] Haar haar is zo onverzorgd als de pest en ze stinkt ><

    Maar daar erger ik me nog niet zo erg aan, behalve haar gedrag. Ik erger me aan hoe ze oplet. Ze denkt echt dat ze slim is, en let echt nooit op in de klas. Daar kan ik me zo aan ergeren >< en wat doet ze in plaats van opletten?
    DR NAGELS KNIPPEN EN VERKNOEIEN! Ze zijn nog korter dan dat Luxemburg klein is en haar huid rond haar nagels is er zowat af. Ze trekt zich er nergens van aan wat ik zeg, en gaat gewoon door, terwijl ik bijna loop te kotsen van haar. Ik wil het liefst gewoon ergens anders zitten, maar dat mag niet. >< ze wordt nóóít gepakt, en mag gewoon domme dingetjes tekenen. Ze haalt steeds onvoldoendes en blijft zich maar afvragen hoe.

    Damn, ik wil echt weg bij haar. Wie weet hoe? x;

    ja, noem dit maar gezeik, maar ik erger me er echt aan


    Destroy what destroys you.

    Praat er met je mentor over. ;)
    -ikhebdatprobleemook,maarnietzoergalsjij-

    UNCOMMON schreef:
    Praat er met je mentor over. ;)
    -ikhebdatprobleemook,maarnietzoergalsjij-


    Hij doet er toch niets aan, de zak >< ik haat die gozer echt. Zij is echt van bijna iedereen het lievelingetje, dus met andere leraren erover praten kan ook niet.


    Destroy what destroys you.

    JustMyLuckx3 schreef:
    (...)

    Hij doet er toch niets aan, de zak >< ik haat die gozer echt. Zij is echt van bijna iedereen het lievelingetje, dus met andere leraren erover praten kan ook niet.

    En euh... misschien van te voren met je ouders spreken? Als zij achter je staan, gewoon ergens anders gaan zitten.
    Als ze leraren er dan problemen mee hebben, moeten ze maar naar je ouders bellen, ofzo.

    Ga gewoon ergens anders zitten?
    Met een beetje geluk merken ze het niet.
    Of haal deo, en spuit het midden in de klas op haar (a)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    En euh... misschien van te voren met je ouders spreken? Als zij achter je staan, gewoon ergens anders gaan zitten.
    Als ze leraren er dan problemen mee hebben, moeten ze maar naar je ouders bellen, ofzo.


    Ik heb het al met mn ouders besproken. Die zeggen dat ik gewoon tegen haar moet praten over haar nagels. maar dat werkt dus niet ><


    Destroy what destroys you.

    Envy schreef:
    Ga gewoon ergens anders zitten?
    Met een beetje geluk merken ze het niet.
    Of haal deo, en spuit het midden in de klas op haar (a)


    Ergens anders zitten mag niet, want dat merken ze wel. ><
    Al gedaan, was echt cool :'DD


    Destroy what destroys you.

    En dat heb ik dus, maar dan met mijn hele klas. x-x


    when words fail, music speaks.

    MARRYMENICOL schreef:
    En dat heb ik dus, maar dan met mijn hele klas. x-x


    oh, dat is nog rotter dan dit o.O


    Destroy what destroys you.

    JustMyLuckx3 schreef:
    (...)

    Ik heb het al met mn ouders besproken. Die zeggen dat ik gewoon tegen haar moet praten over haar nagels. maar dat werkt dus niet ><

    En als je dan je tafeltje, gewoon bij haar wegschuift? -of heb je geen aparte tafels?-
    of het haar gewoon eens duidelijk zeggen x,x

    1. Vermoord haar paarden!
    2. scheer haar kaal
    3. hooi haar in een bad vol met parfun
    4. naai haar mond dicht

    en zo is je probleem opgelost 8D


    ~Hugz

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    En als je dan je tafeltje, gewoon bij haar wegschuift? -of heb je geen aparte tafels?-
    of het haar gewoon eens duidelijk zeggen x,x


    We hebben aparte tafels, maar ik zit altijd aan de binnenkant, en dan tegen het raam aan zowat. o.O

    maar ik ga haar maandag eventjes op dr plaats zetten, denk ik :'DD


    Destroy what destroys you.

    xCandyCoreXx schreef:
    1. Vermoord haar paarden!
    2. scheer haar kaal
    3. hooi haar in een bad vol met parfun
    4. naai haar mond dicht

    en zo is je probleem opgelost 8D


    1. Goed idee :'DD
    2. HAHA! Geen vies haar meer :Y)
    3. Helpt niet, gok ik x;
    4. En dr nagels dan? :'DD


    Destroy what destroys you.

    Apart.. zou het zo snel ook niet weten. Mentor?


    As We're Living By The Bass Line

    Wow, dat kind is erg. Ik zou haar gewoon duidelijk maken dat je haar écht niet moet hebben :Y)
    En anders kan je er eens over praten met je klassenleraar?


    Happiness hit her like a train on a track