• weet niet of die goed staat
    Owja en nog 1 ding ; Als je hier op hebt geklikt wil je dn ook ff doorlezen ?:X


    maar ik zit met een probleem waar ik nu al bijna 2 jaar tegen aan loop.En het probleem gaat over school.


    Ik doe niet goed mijn best,ik ben niet geconcentreed,ik lach overal om,en ik ben mezelf gwn niet.

    Als ik in de les zit doe ik veel liever klieren dan opletten en ik lach ook als ik er uit word gestuurd.Ik weet gwn niet wat er in mijn hoofd omgaat.Ik krijg slechte punten en ik begin mezelf te haten.

    Ik wil ook een goede baan,een leuk leven lijden.Maar hoe ik nu doe komt daar niks van terecht.Ik zit op een school waar als je alleen een zwart lijntje onder je ogen hebt gelijk word uitgescholden en ik word op school na gepraat en uitgescholden,ze lachen om mij.En ik durf niks terug te doen.Ik ben dan bang maar als ik in de klas zit lach ik om alles wat iemand zegt en klooi met iedereen mee.Terwel ik dit niet wil.S'ochtends als ik op de fiets zit dan neem ik mezelf voor om geen grote mond te hebben,niet druk te doen en op te letten in de klas.Maar eenmaal op school ben ik weer druk en doe ik met de meiden mee.En bij gym als ik mijn best wil doen,dan komt zon meisje steeds bij me staan en loopt me overal achter me aan en dan zeggen de andere opeens dat ik voor mezelf moet kiezen,terwel als we in de klas zitten ze me steeds aanstoten om mee te doen,en dat doe ik ook nog.

    Ik ben gwn stom
    en ook een meeloper volgens mij :$.

    Maar ik wil me beter kunnen concentreren en me best doen op school,en niet steeds mee te lopen met de andere want ik ben altijd de gene die een gelekaart of een Time-out moet halen.

    Bedankt dat jullie dit lange verhaal hebben gelezen.En ik zou het fijn vinden als je ook een reactie wilt plaatsen wat ik kan doen en wat ik nu verkeerd doe.Want ik weet zelf ook dat ik zo niet verder op school kan gaan.

    Alvast heel erg bedankt

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Andere klas?


    Your make-up is terrible

    Andere klas.
    Een doel stellen.Weet je wat je wilt worden? zo ja bedenk dat je die baan niet krijg als je zo door gaat.
    Ga met iemand praten op school(vertrouwings persoon)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Probeer om niet meer in de buurt van je vrienden/vriendinnen te zitten tijdens de les. (als het gaat om het druk zijn) Want, ik heb hetzelfde probleem, en mijn domme titularis heeft me net tussen de lawaaimakers gezet, waardoor ik dus nog drukker word. Maar, als ik hen negeer of mezelf voorhoud om één lesuur niet te lachen word ik van mezelf heel ontspannen en rustig. ^^


    007

    Oh jee, ik hoor het al: jij wilt erbij horen. En dat is ook helemaal niet vreemd, aan je verhaal over die pestende kinderen te horen. Praat eens met je mentor of een andere docent. Misschien kunnen die je aansporen?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Andere klas gaat niet want er is maar 1 k-t klas in de 2de.En ik ben vn mezelf al vrij rustig maar ik weet gwn dat ik dit niet ben


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Assassin schreef:
    Andere klas?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Rush schreef:
    Oh jee, ik hoor het al: jij wilt erbij horen. En dat is ook helemaal niet vreemd, aan je verhaal over die pestende kinderen te horen. Praat eens met je mentor of een andere docent. Misschien kunnen die je aansporen?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ugh dat had ik ook de eerste 2 jaar van mijn middelbare school ook... het 3e jaar stopte ik met klieren maar had geen drang te leren en nu het 4e jaar examen jaar moet ik aanpoten en dat is mijn eigen schuld maar ik leerde er wel van.. omdat ik had dat dus ook.. omdat ik een zwaar concentratie probleem heb maar ik wou ook gewoon niet luisteren... als ik op school was is het net alsof er een knop omgedraait word.. thuis denk ik dan van shit wat ben ik aan het doen en als ik er op school gesprekken voor heb kan het me evenmin iets schelen..
    maar als ik er dan thuis over praat kan het me heel veel schelen... ik snap je punt.. ik weer alleen niet goed wat je ertegen kan doen... sorry maar bij mij is het heel raar gegaan... ik voel gewoon ineens drang om te leren... omdat ik graag mijn diploma wil... ik weet niet presies wat er is gebeurt ik denk persoonlijk dat het meer een fase is.. :X
    maargoed misschien dat mensen boven mij al zeggen dat dat helpt... ik hoop het iniedergeval want ik heb die dingen nooit geprobeert... ^^

    Suc6 :)


    A Noble was Born in Chaos

    ik vind het heel lief van jullie dat jullie mij proberen te helpen

    Maar ik snap gwn niet hoe ik nu zo kan zijn

    Ik was altijd bang voor ruzie en had bijna nooit ruzie,ik was rustig verlegen en ook lief(okal zeg ik het zelf) maar toen ik in groep 8 zat was iedereen veranderd en ging mijn beste vriendin van groep 3 met een ander meisje om,en kreeg ik ruzie met hun en hun 'groepje' toen ging ik met een ander meisje om die soms ook ruzie had met hun,maar zij is erg druk en is best brutaal en ik neem dat van haar over.Ik ben in eens brutaal tegen leraren,oma&opa,vader,moeder.Terwel ik niet zo ben opgevoed en ik ook niet zo ben.Maar ik ben telkens zo druk en luister niet,en leer niet en haal slechte punten en dat maakt me allemaal niks uit.Er zit geen knop in mijn hoofd die zegt vn ; nu stop je hier mee en ga je aan het werk.Ik haal het bloed onder de nagels van de leraren en ik schrijf hw over van andere en ik kan gwn niet praten met de mensen op school,ook niet met mijn mentor want hij denkt dat ik 'dat drukke kind' ben die altijd samen met *(vriendin waar ik vaak mee omga) gezellig loopt te doen.

    Ik kan er GVD niet meer tegen

    srry voor mijn taal gebruik:x


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik had op de basisschool moeite met rekenen, en daarom wilde ik mijn best er niet voor doen. Maar toen wilde ik dierenarts worden, en met dat doel lukte het me wel. Dus: stel een doel. Zoals ik een baan die je in de toekomst wilt, of misschien iets waar je dol op bent? Vraag aan je ouders of ze iets leuks voor je willen kopen als je een 7 haalt ofzo. Dat helpt ook bij mijn broertje (die is ontzettend lui;))

    Verder kan je ook met je vertrouwenspersoon of mentor praten. Nu denkt hij nog dat je dat brutale kind bent, maar als je met hem (of hoor x'D) praat, dan snapt ie je misschien. Gewoon proberen.

    Als je klas te druk is dan kun je misschien om overplaatsing vragen? En als het pesten op school te erg wordt, dan misschien naar een andere school? Het klinkt misschien drastisch, maar als je je niet op je gemak voelt op school, dan wil je ook niet leren.;)


    To live would be an awfully big adventure

    xBabyxFacex schreef:
    ik vind het heel lief van jullie dat jullie mij proberen te helpen

    Maar ik snap gwn niet hoe ik nu zo kan zijn

    Ik was altijd bang voor ruzie en had bijna nooit ruzie,ik was rustig verlegen en ook lief(okal zeg ik het zelf) maar toen ik in groep 8 zat was iedereen veranderd en ging mijn beste vriendin van groep 3 met een ander meisje om,en kreeg ik ruzie met hun en hun 'groepje' toen ging ik met een ander meisje om die soms ook ruzie had met hun,maar zij is erg druk en is best brutaal en ik neem dat van haar over.Ik ben in eens brutaal tegen leraren,oma&opa,vader,moeder.Terwel ik niet zo ben opgevoed en ik ook niet zo ben.Maar ik ben telkens zo druk en luister niet,en leer niet en haal slechte punten en dat maakt me allemaal niks uit.Er zit geen knop in mijn hoofd die zegt vn ; nu stop je hier mee en ga je aan het werk.Ik haal het bloed onder de nagels van de leraren en ik schrijf hw over van andere en ik kan gwn niet praten met de mensen op school,ook niet met mijn mentor want hij denkt dat ik 'dat drukke kind' ben die altijd samen met *(vriendin waar ik vaak mee omga) gezellig loopt te doen.

    Weet je wat ik nou zo verschrikkelijk eng vind?
    Dat ik precies hetzelfde heb.


    .