Want ik word gek van mijn ouders >.<
Tegenwoordig die ik volgens hun egt alles fout. Eerst begon het mijn niveau op school. Vorig jaar deed ik havo/vwo maar ik was gezakt naar mavo/havo. Nu zitten ze egt heel de dag op mijn nek over mijn huiswerk te zeuren. Ik snap dat ze het goed bedoelen en dat ze willen dat ik een goede opleiding doe, maar dit is niet normaal meer. Als ik net thuis kom word ik zowat meteen gedwongen om mijn huiswerk te doen >.< En nu maak ik gewoon mijn huiswerk en haal ik hoge cijfers enzovoort, en nog steeds noemen ze me 'dom' en kan ik niks -.-" Toen ging het pas uit met mijn vriendje omdat ik hem niet meer leuk vond. Kreeg ik een preek dat het zielig was voor die jongen en dat ik het goed moet maken (ik en mijn exvriendje hebben nu ruzie) en dat het mijn schuld is en dat ze het terecht vinden dat hij boos op me is (hallo, ik heb 2x geprobeerd om met hem te praten maar hij negeert me telkens, terwijl ik niks fouts heb gedaan). En dan zitten ze te zeuren dat ik niet goed voor mezelf zorg. Dat ik te weinig eet en genoeg brood moet eten en vroeger naar bed moet gaan en vaker mijn kamer opruimen. En dan doen ze nog overbezorgd ook. Als ik om half 6 thuis moet zijn en ik kom 7 minuten te laat is het gelijk een preek van een uur terwijl mijn broer 2 uur later mag komen zondere wat te zeggen. En dan mag ik 1 blikje Red bull per week. Oke, ik snap het, het is slecht en er zit veel suiker in enz. Maar 1 blikje per week? Dat is hetzelfde als 1 blikje cola per week >.<
respect voor de mensen die heel dit verhaal gelezen hebben
We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.