• Ik ga zometeen naar de dokter voor de mexicaanse griep spuit, maar een vriendin van mij zegt dat je heel ziek word van die spuit.Dus, is er hier iemand dat al die spuit heeft gehad en mij kan vertellen of je er ziek van word.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 18:39 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    sommigen reageren gewoon erger als anderen ;)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dat zijn gewoon roddels en smoesjes om niet te gaan :) gewoon doen als je het een prettiger idee vind dat je lichaam het virus al kent, zodat, zodra het virus zich werkelijk in je lichaam bevind, het lichaam zich er beter tegen kan verweren. Ja natuurlijk kun je er klachten van krijgen, maar die zijn niet anders dan bij andere prikken.


    Life is hard and then we die

    De mensen op mijn mama haar werk (ziekenhuis) die hem gekregen hebben zijn bijna allemaal ziek geweest. Maar iedereen reageert er anders op, dusja (:


    Never run out of reasons to smile...

    Courageous schreef:
    De mensen op mijn mama haar werk (ziekenhuis) die hem gekregen hebben zijn bijna allemaal ziek geweest. Maar iedereen reageert er anders op, dusja (:



    Wat hadden ze dan?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ja, je zult er waarschijnlijk ziek van worden. Er wordt toch een, wel onschadelijk gemaakt, virus in je lichaam gespoten. Het duurt even voordat je lichaam de antistoffen heeft gemaakt, en daardoor zul je dus wel even ziek zijn...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb het nog niet gehad. En ik weet niet of ik die ga krijgen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    OverMyHead schreef:
    Ja, je zult er waarschijnlijk ziek van worden. Er wordt toch een, wel onschadelijk gemaakt, virus in je lichaam gespoten. Het duurt even voordat je lichaam de antistoffen heeft gemaakt, en daardoor zul je dus wel even ziek zijn...



    En hoe ziek?
    erg ziek of niet erg ziek?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Emerence schreef:
    (...)


    En hoe ziek?
    erg ziek of niet erg ziek?

    Niet zo erg, anders zouden ze die spuit echt niet geven, hoor!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Het 'mexicaanse virus' wordt in lichte vorm in je lichaam gespoten zodat je verdedigingsmechanisme al weet waar hij zich moet aan verwachten als je het eventueel zou krijgen. Dan kan het zich veel beter 'verdedigen'. Nu worden sommige mensen er ziek van, omdat hun mechanisme nog nooit met dat soort virus te maken heeft gehad en nog niet sterk genoeg staat er tegenover. Anderen worden echter niet ziek, omdat ze een goed mechanisme hebben die er al tegen opgewassen is. (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    OverMyHead schreef:
    (...)
    Niet zo erg, anders zouden ze die spuit echt niet geven, hoor!



    ik word al ziek dat ik eraan denk ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb hem vrijdag gehad & ik heb nergens last van gehad =).


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ik ga hem straks krijgen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Sommige mensen kunnen er niet zo goed tegen.Ik hoef hem niet, want ik val niet onder de categorie. Mijn moeder wel, en kinderen onder de 4.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Iedereen reageert daar anders op hoor.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    geen idee,
    ik heb hem nog niet gehad en ik wil hem ook niet.
    ik vind het hele mexicaanse griep gedoe hartstikke overdreven.


    AAP