• De stelling van vandaag luidt:
    Geld maakt niet gelukkig

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Oneens. Want als je geen geld hebt ben je ook niet gelukkig. Dus dan is het beter om een beetje geld op zak te hebben.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Niks maakt je gelukkig. Je voelt je misschien wel even heel gelukkig, maar dat gevoel gaat na een paar minuten weer weg. Ook geld maakt je niet gelukkig, maar het is wel moeilijk om zonder geld te leven.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Eens, alleen is het wel heel erg makkelijk als je veel geld hebt!


    -

    Een beetje wel. Als je nou een gezin in afrika ofzo geld geeft zodat eten en een huis kunnen kopen, weet ik zeker dat ze een stuk gelukkiger worden. Dus eigenlijk maakt geld soms wel een beetje gelukkig vind ik.

    nerveus schreef:
    Oneens. Want als je geen geld hebt ben je ook niet gelukkig. Dus dan is het beter om een beetje geld op zak te hebben.


    helemaal mee eens ^


    you were born original don't die as a copy

    Geld maakt wel gelukkig, maar je kunt met weinig geld ook gelukkig zijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het helpt je wel om gelukkig te zijn, maar het is niet het belangrijkste =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Het maakt je leven een stuk gemakkelijker, maar niet gelukkiger.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    eens, geld is niet alles, het draagt alleen wel bij aan een gelukkig leven


    She said: I gotta find out for myself

    Als je nooit veel geld hebt gehad, word je gelukkig om de kleinste dingetjes. ;)


    Don't walk away and leave without a reason.

    :'D Nou het helpt zeker wel mee.
    Gelukkig wordt je van verschillende dingen, en geld draagt er ook aan bij ^^

    Onneens.


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    (on)eens, Het leven is met geld toch wel makkelijker dan zonder. Maar wat heb je aan geld als je niet gezond bent.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Geld maakt juist wel gelukkig :O
    Oke.. ge koopt er geen liefde mee enal, ma so what als ik miljoenen had dan zou ik pas gelukkig zijn =)


    Stop wishing, Start doing..

    Geld zelf maak je niet gelukkig maar maakt het wel makkelijker voor je om gelukkig te worden.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.