• Dudettes, wat ik nou weer heb meegemaakt O.O Dat ga ik dus niet snel meer vergeten.
    Ik ging met mijn broer naar Nac - Willem 2 (NAC WON MET 4-0 WOOOEEEEE). En wij hadden staanplaatsen. En ja hoor, ik sta weer nét op de goede plek. De man die voor mij stond, ging knock out, zo goed als op mijn voeten. Daar lag ie dus, met zijn hoofd naar mij toe, zijn ogen draaiden zo weg, hij was helemaal wit etc, en hij raakte mijn schoenen aan. Achteraf bleek dat ie was flauwgevallen omdat ie harddrugs had gebruikt en hij stond eerder ook nog te blowen. En nou zou je voor de grap zeggen 'Als ik zoiets zou zien zou ik er zelf achteraan gaan', nou, dat deed ik dus ook.
    Tijdens de rust had ik het echt heeeel benouwd dus ging ik even naar de wc om weg te zijn van de drukte. Toen was ik al een beetje dizzy enzo, maar toen moest ik nog omhoog. En ik zag Bijna alleen nog maar zwarte vlekken en liet me soms opeens op een stoel vallen enzo, en dan moet je ook nog door zo'n mensenmassa en stoeltjes heen. Nou met dat ik boven was konden ze me weer naar beneden dragen. En mijn broer zei dat ik echt totaal geen kleur meer had, dat zelfs mijn lippen helemaal wit waren enzo. En toen ik beneden was en water in mijn gezicht gesplashed kreeg was ik al weer een beetje bij bewust zijn en kreeg ik een koek en een beker cola in mijn handen gedouwd, gratis, ghehe.
    Maar ok, comclusie: Niet op een feest zijn tot 5 uur 's ochtends, niet ontbijten en bij een voetbalwedstrijd bij mensen gaan staan die drugs gebruiken. Luister naar Tante Joy (nerd)


    Dit moest ik even kwijt, respect als je het hebt gelezen enzo.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Sorry.
    Mijn computer werd gek.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hahaha, ik zou ook benauwd worden hoor als er een man zou flauwvallen op mijn voeten ;o

    Een man die flauwvalt op jouw voeten, eng!


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Fragile schreef:
    Hahaha, ik zou ook benauwd worden hoor als er een man zou flauwvallen op mijn voeten ;o


    Only losers can act the way you do

    Ik heb wat jij hebt met LO ook vaak. :X


    Let the Night embrace you

    iee,eng.
    algoed heb ik dat nog nooit meegemaakt (:


    everybody needs a song.

    Oeh, NAC fan? Iedereen bij ons in het dorp ik voor NAC, ik ben voor Willem II of Ajax. Thja ik ben verhuisd uit Tilburg dus dat Willem II zit gewoon in me! Maar das wel eng, ik zou ook van me stokkie gaan!

    Maar stiekem kan voetbal me geen zak schelen!

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 20:22 ]


    -

    Sissel schreef:
    Ik heb wat jij hebt met LO ook vaak. :X

    Oeh krijg je dan ook cola? :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Striflicious schreef:
    Oeh, NAC fan? Iedereen bij ons in het dorp ik voor NAC, ik ben voor Willem II of Ajax. Thja ik ben verhuisd uit Tilburg dus dat Willem II zit gewoon in me! Maar das wel eng, ik zou ook van me stokkie gaan!

    Maar stiekem kan voetbal me geen zak schelen!

    Haha bij mij is het andersom: Ik kom uit Breda en ben naar Tilburg verhuisd :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    @Bandana: Nee. :'D
    Toen ik dat eens kreeg in de Modemakers wel, maar tijdens LO nooit.
    Dan mag ik altijd aan de kant gaan zitten..


    Let the Night embrace you

    Iewol, ik zou ook flauwvallen, denk ik ;x


    Never run out of reasons to smile...

    Sabotage schreef:
    Een man die flauwvalt op jouw voeten, eng!


    Just a simple "I love you" (: