• http://www.greendaynrdc.com/

    Klik op de link, ga naar 'International: Take Action Now!' en vecht samen met Green Day en NRDC (= the nation's most effective environmental action group)tegen de opwarming van onze planeet!
    Deze actie wordt doorgegeven naar Obama zodat hij weet dat er buiten hemzelf ook nog veel mensen zijn die om het milieu geven.

    Ik hoop dat mensen die vinden dat dit quatsch is en dat de aarde toch al naar de kloten is, éindelijk gaan inzien dat de opwarming van de aarde wél een heel groot probleem is!
    Het is niet omdat we er nu nog niet zo heel veel van lijken te merken dat het er niet is!
    Integendeel!
    Dus, doe mee en red de aarde, want dan red je ook jezelf en je kinderen én kleinkinderen.

    http://www.greendaynrdc.com/


    Werkwijze.

    1. Klik op 'International: Take Action Now!'.
    2. Er opent een nieuw venster.
    3. Vul rechts je gegevens in. Elk veld is verplicht, behalve 'Adress 2' en 'Phone Number'. Als je je adres niet wil opgeven (zoals ik) verzin je gewoon iets. Net als bij andere gegevens die je niet wil invullen. Het vakje 'Remember me.' heb ik voor de veiligheid uitgevinkt.
    4. Dan klik je op 'Send This Message'.
    5. Klaar! (:

    http://www.greendaynrdc.com/

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 20:32 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Wie doet er nog mee? ;D


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik wil wel wat doen maar ik snap er niks van(kan geen engels).Kan je meschien ff uitleggen wat het presies is?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Ik wil wel wat doen maar ik snap er niks van(kan geen engels).Kan je meschien ff uitleggen wat het presies is?


    Het is dus een actie voor het milieu. Alle mensen die meedoen moeten gewoon hun gegevens invullen om te laten zien dat ze meedoen. Dat wordt dan meegeteld bij de anderen. Het is dus een soort petitie. Die wordt opgestuurd naar president Obama om hem te laten zien dat we om het milieu geven en vinden dat er iets gedaan moet worden.
    Snap je? (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ja ik snap het,dank je.Ik zou graag mee willen doen maar dat mag niet van mijn vader(mag mijn gegevens niet geven) en ik ben imnderjarig dus het 'teld' niet.Jammer genoeg


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Ja ik snap het,dank je.Ik zou graag mee willen doen maar dat mag niet van mijn vader(mag mijn gegevens niet geven) en ik ben imnderjarig dus het 'teld' niet.Jammer genoeg


    Ik ben ook minderjarig, dus dat gaat wel hoor.
    MPaar je kan ook gewoon als naam je initialen geven en voor de rest valse gegevens opgeven, zoals ik deed met mijn adres.
    En telefoon enzo hoef je niet te geven. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sehnsucht schreef:
    (...)

    Ik ben ook minderjarig, dus dat gaat wel hoor.
    MPaar je kan ook gewoon als naam je initialen geven en voor de rest valse gegevens opgeven, zoals ik deed met mijn adres.
    En telefoon enzo hoef je niet te geven. (:

    Bij een gewone petietsie telt het niet als je minderjarig ben.Het kan wel maar ze 'hebben er niks aan'.Maar dat kan ik inderdaat wel doen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    En waar moet je dan juist op klikken -ik snap niets van die site :'D

    Killjoy schreef:
    En waar moet je dan juist op klikken -ik snap niets van die site :'D


    1. Klik op 'International: Take Action Now!'.
    2. Er opent een nieuw venster.
    3. Vul rechts je gegevens in. Elk veld is verplicht, behalve 'Adress 2' en 'Phone Number'. Als je je adres niet wil opgeven (zoals ik) verzin je gewoon iets. Net als bij andere gegevens die je niet wil invullen. Het vakje 'Remember me.' heb ik voor de veiligheid uitgevinkt.
    4. Dan klik je op 'Send This Message'.
    5. Klaar! (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ik kan me wel aanmelden, maar ik doe toch niet mee omdat ik het weer vergeten zal dan,


    Stop holding me under and let me breathe.

    Haha XD
    Ik kreeg gisteren die mail en ik vond 't leuk hoe hij begon:
    Dear Annelies
    haha, dat klonk lief ;3
    En in die brief zetten ze niet eens hun familienaam bij, echt zo van:
    Billie Joe, Mike and Tré
    -useless-

    Killjoy schreef:
    Haha XD
    Ik kreeg gisteren die mail en ik vond 't leuk hoe hij begon:
    Dear Annelies
    haha, dat klonk lief ;3
    En in die brief zetten ze niet eens hun familienaam bij, echt zo van:
    Billie Joe, Mike and Tré
    -useless-


    Maar dat is automatisch eh, en daarbij ik vind da wel leuk zo. net of je ze kent ofzo ^^


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sehnsucht schreef:
    (...)

    Maar dat is automatisch eh, en daarbij ik vind da wel leuk zo. net of je ze kent ofzo ^^

    I know shit, help me niet uit mijn droom oô
    maar haha, ja echt hé :Y) ik had echt zoiets van: yay, geen familienaam. i know you dude