ik heb dus een vraag over de tickets van tokio hotel, ik ga op 25 februari en mijn moeder heeft die besteld per telefoon dat ge allemaal nummerkes moet intikken en ze zeiden dat ge u tickets moet betalen met een overscrijving maar we hebben die nog niet gekregen.
we hebben juist een reserverings nummer
wie heeft die nog zo besteld ?
alvast bedankt
-
7 nov 2009 - 11:107 nov 2009 - 15:40
Ik niet.
Dus ik zou het niet weten.You were much more muchier, you've lost your muchness.
7 nov 2009 - 15:42Mijn vriendin heeft het wel via de telefoon gedaan, maar ik weet niet hoe en wat.
Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.
7 nov 2009 - 15:44Rush schreef:
Niet dus, na fuckin 15 minuten namen die sukkels nog niet op, dus weg mijn geld. Toen toch maar via de pc gedaan, met succes
Mijn vriendin heeft het wel via de telefoon gedaan, maar ik weet niet hoe en wat.
Sorry, kan je dus niet helpen.Alcohol is for people who can afford to lose some braincells
7 nov 2009 - 15:467 nov 2009 - 15:48niet erg mss anderen maar mijn moeder heeft ze besteld dat er niemand komt maar zo een stem die alles zegt
7 nov 2009 - 15:50Mijn tickets liggen al veilig op m'n Zimmerke(H) but euh wnr heb je ze besteld?ALs het al een tijdj geleden is bel(>>contact) je beter naar de dinges waarmee je besteld hebt en vraag je het reserveringsnummer & dn geven ze dat
XxLaat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
7 nov 2009 - 15:597 nov 2009 - 16:00Fictional schreef:
(...)Niet dus, na fuckin 15 minuten namen die sukkels nog niet op, dus weg mijn geld. Toen toch maar via de pc gedaan, met succes
Sorry, kan je dus niet helpen.
Ooh muwhahahaha sorryJust because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.
7 nov 2009 - 17:11Finished schreef:
Ik heb zo besteld en ik heb mijn overschrijving ook nog niet gekregen.
toch nog iemand met hetzelfde als mij7 nov 2009 - 17:15Ticketservice is geniaal en heel snel. LiveNation is sloom, dus het kan even een tijdje duren voor je alles krijgt opgestuurd, doorgemaild etc.Wie du mir, so ich dir.
7 nov 2009 - 17:16KirstenSnaps schreef:
Ticketservice is geniaal en heel snel. LiveNation is sloom, dus het kan even een tijdje duren voor je alles krijgt opgestuurd, doorgemaild etc.
ok bedankt(flower)7 nov 2009 - 17:17pinaXcolada schreef:
(...)
ok bedankt(flower)Als je over twee weken nog niets hebt zou ik naar de klantenservice bellen/mailen als ik jou was. Zal vast wel op de homepage te vinden zijn. ^^[ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 17:18 ]
Wie du mir, so ich dir.
7 nov 2009 - 17:18tomfreakske schreef:
Mijn tickets liggen al veilig op m'n Zimmerke(H) but euh wnr heb je ze besteld?ALs het al een tijdj geleden is bel(>>contact) je beter naar de dinges waarmee je besteld hebt en vraag je het reserveringsnummer & dn geven ze dat
Xx
keb ze op den dag zelf besteld wanneer je kon bestellen7 nov 2009 - 17:19KirstenSnaps schreef:
(...)Als je over twee weken nog niets hebt zou ik naar de klantenservice bellen/mailen als ik jou was. Zal vast wel op de homepage te vinden zijn. ^^
ga ik doen dan7 nov 2009 - 17:24pinaXcolada schreef:
(...)
keb ze op den dag zelf besteld wanneer je kon bestellen
Mm contacteer ze dan mss? ben je ook direct gerust
ik heb het via internet gedaan,najah eigenlijk m'n stiefpa wnt ik zat op school
XxLaat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....