• Blugh ik heb helemaal geen zin meer in mijn verjaardag morgen...

    Ik had er vet veel zin in, eindelijk 18, maar vandaag lijkt alles wel een ramp te zijn!

    1. 's ochtends ruzie met me mam
    2. Te laat op school, heel erg gezeik met me coaches
    3. Mijn crush schijnt op iemand anders te zijn, terwijl die juist altijd met mij zat!
    4. Toen ik dat hoorde kon ik me niet meer concentreren en werd het alleen maar erger en erger
    5. Dat meisje die hij leuk vind wil ineens ook komen op mijn feest, terwijl ik haar amper ken

    6. Moeder die enorm begint te zeuren over mijn crush als ik net thuis kom
    7. Ouders hebben at the moment ontiegelijke ruzie, zitten te schelden, te schreeuwen en weet ik veel wat allemaal

    Ik heb dus serieus nergens meer zin in...
    Hoe lief mijn 2 beste vriendinnen en een goeie vriend van mij en mijn crush ook deden om me een beetje op te vrolijken, ik voel me nog steeds ontiegelijk kut om dat!

    En nu mijn ouders er ook nog bij...
    Het liefst blijf ik dit hele weekend in bed liggen en te hopen dat het snel voorbij is! -_-"

    [ bericht aangepast op 6 nov 2009 - 17:02 ]


    dream, dare, fly!

    Arme jij Hopelijk ben je morgen wel wat vrolijker en heb je nog een fijne verjaardag

    Veel strekte met je rampen =3


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Wat stom, naja veel sterkte en alvast gefeliciteerd <3


    You can run but not hide

    Da's niet leuk.
    Ik hoop voor jou dat het morgen allemaal toch nog meevalt! Gelukkige verjaardag alvast!


    Never run out of reasons to smile...

    veel sterkte ermee. bij mij is het moeilijk om op zo'n kut gevoel een positieve kant te hebben. maarja, sweet 18 wauw. dat moet ik doen over 4 jaar. :[


    we've only said goodbye with words

    Ik weet hoe je je voelt, echt kut, maar het gaat over, als dat een troost mag zijn (:
    toch gefeliciteerd (:


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Aurora schreef:
    veel sterkte ermee. bij mij is het moeilijk om op zo'n kut gevoel een positieve kant te hebben. maarja, sweet 18 wauw. dat moet ik doen over 4 jaar. :[


    Ja bij mij ook maar ik probeer het wel gewoon een positieve kant te zien...


    dream, dare, fly!

    Courageous schreef:
    Da's niet leuk.
    Ik hoop voor jou dat het morgen allemaal toch nog meevalt! Gelukkige verjaardag alvast!


    Just a simple "I love you" (: