• Ik ben net naar de kapper geweest en ik heb mijn pony kort laten knippen. Mijn mama zei nog dat ik dat geen dag ging kunnen uithouden en ik antwoordde dat ik dat wel kan. Het resultaat? Ik word er nu al zenuwachtig van, vooral omdat mijn moeder heel de tijd zit te zagen dat ze het niet goed vindt dat mijn haar voor mijn gezicht hangt. Ik vind het mooi, en ik vond het niet irritant, tot ze heel de tijd door begon te zagen ;__;

    Dat word een speldje gebruiken
    :Y)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2009 - 16:50 ]


    Only losers can act the way you do

    Wat is een Bles? Ik ken zo'n ding alleen op het hoofd van een paard. Maar ik denk niet dat jij een paard bent.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sentiment schreef:
    Wat is een Bles? Ik ken zo'n ding alleen op het hoofd van een paard. Maar ik denk niet dat jij een paard bent.
    Haha, euhm. Wacht, even denken. In België noemen we dat een bles maar hoe noem je dat in Nederland?

    Een schuine streep haar ofzo? Weet ik veel :')


    Only losers can act the way you do

    Een pony? Een lokje?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Destroyed schreef:
    (...)Haha, euhm. Wacht, even denken. In België noemen we dat een bles maar hoe noem je dat in Nederland?

    Een schuine streep haar ofzo? Weet ik veel :')

    Een pony (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Destroyed schreef:
    (...)Haha, euhm. Wacht, even denken. In België noemen we dat een bles maar hoe noem je dat in Nederland?

    Een schuine streep haar ofzo? Weet ik veel :')


    Ik snap het al, maar dat is wel heel irritant van je moeder dan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sentiment schreef:
    (...)

    Ik snap het al, maar dat is wel heel irritant van je moeder dan.
    Uhu. Iedereen vindt het mooi buiten zij omdat ze er niet tegen kan dat er haar voor mijn gezicht hangt :')


    Only losers can act the way you do

    Destroyed schreef:
    (...)Uhu. Iedereen vindt het mooi buiten zij omdat ze er niet tegen kan dat er haar voor mijn gezicht hangt :')


    Dan moet ze niet zo zeuren. Mijn moeder vond het eerst ook niet zo mooi. En zit ze iedere keer te zeuren dat ik hem opnieuw moet laten knippen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Het is jouw haar en als je je er goed bij voelt moet je het laten zoals het is.
    Als je het toch zat word, kan je altijd nog terug naar de kapper gaan. (voor advies)


    It's heavy but you are not the only one

    Dat ken ik van ergens :')


    Let's do this poo

    ik moet mn pony korter laten knippen omdat mn ma vind dat het voor mn ogen hangt :X dat is lullig want het zit zo wel goed vind ik ;p


    T O K I O H O T E L < 3

    Je moet er aan wennen. Ik had dat in het begin ook. Toen deed ik er altijd een speldje in maar toen vond ik mijzelf niet mooi met zo'n speldje in mijn haar en dus heb ik het los gelaten en in het begin werd ik er ook zot van, maar na een tijd went dat. ^^