• Haaj !

    Ik wil dus op een sport,omdat ik een conditie heb van lik me reet en omdat ik nieuwe vrienden wil maken,

    Alleen weet ik niet wat ik wil doen,Ik wil niks met ballen doen,ben niet goed met ballen(spreekt uit ervaring :P) en ik heb deze sporten al gedaan ;

    Teakwondo
    Tennis
    Turen


    weten jullie een paar sporten?Zet ze er bij !

    hartstikke bedankt alvast!
    Want door jullie kan ik dan gezond leven(wat ik nu niet echt doe) en heb ik (hopelijk) meer/leuke vrienden :)


    XoxO

    [ bericht aangepast op 4 nov 2009 - 19:09 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Paardrijden, helaas je krijgt er wel een conditie van, maar met Gym op school merk je er niets van. Omdat je hele andere spieren gebruikt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dansen? Ballet, streetdance, jazzballet.
    Andere vechtsporten zoals Karate enzo.


    Your make-up is terrible

    Sentiment schreef:
    Paardrijden, helaas je krijgt er wel een conditie van, maar met Gym op school merk je er niets van. Omdat je hele andere spieren gebruikt.


    Ik zat er overnaar te denken om op paardrijen te gaan,en hoebedoel je helaas je krijgt er conditie van?Dat wil ik juist !:)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Paardrijden, dat heb ik vier jaar gedaan maar ben gestopt. Je krijgt er sterke kuiten van.

    Nu doe ik jazzballet en dat is echt heel leuk.


    Only losers can act the way you do

    Hockey? Ja ik weet het, het is met een bal is maar je krijgt er echt een geweldige conditie van en buikspieren, laat ik het neit hebben over je loopvermogen want die verbeterd ook aanzienlijk!^^


    -

    Destroyed schreef:
    Paardrijden, dat heb ik vier jaar gedaan maar ben gestopt. Je krijgt er sterke kuiten van.

    Nu doe ik jazzballet en dat is echt heel leuk.


    heb je bij paardrijden vrienden gemaakt?en blijf je de heledag ruiken naar het paard?en kost het duur?En krijg je een eigen paard waar je op moet rijden?of rij je op verschillende paarden?En is er een w8 lijst?

    bedankt voor mijn duizende :X vragen


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Cuuuurling. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    streetdaaance of hiphop?
    't is goed voor je conditie, je gebruikt al je spieren & het is nog leuk ook ;D (vind ik dan xd) bij ons kan je ook als je goed genoeg bent in de selectie komen& dan doe je ook mee aan internationale& nationale wedstrijden (NK, Dutch open, EK, WK etc.) weet alleen niet of dat bij iedere dansschool kan (:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2009 - 19:26 ]

    Striflicious schreef:
    Hockey? Ja ik weet het, het is met een bal is maar je krijgt er echt een geweldige conditie van en buikspieren, laat ik het neit hebben over je loopvermogen want die verbeterd ook aanzienlijk!^^

    Wij doen dat altijd op school en ik zie die bal niet goed,klinkt raar maar is sla altijd mis,en mijn zusjes doen hokey en die moeten om 8 uur al op ,op een zaterdag...maarja dat vidn ik nog niet het ergste


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ga joggen. Het is gratis, leuk en je vermagert ervan :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Voetbal :Y) xd

    Boogschieten. Goed voor je armen.


    I live for the applause, you will die for it.

    xBabyxFacex schreef:
    (...)
    Wij doen dat altijd op school en ik zie die bal niet goed,klinkt raar maar is sla altijd mis,en mijn zusjes doen hokey en die moeten om 8 uur al op ,op een zaterdag...maarja dat vidn ik nog niet het ergste

    Ja maar hoe oud ben jij? Hoe ouder je word hoe later je speelt! En de bal niet zien is gewoon een kwestie van trainen, bij mij gaat het nu ook heel goed en ik hockey pas 4 jaar (dat is vrij kort voor een selectie team).


    -

    Courageous schreef:
    Ga joggen. Het is gratis, leuk en je vermagert ervan :Y)


    Ik wil niet vermageren,weeg al kei weinig:O


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Striflicious schreef:
    (...)
    Ja maar hoe oud ben jij? Hoe ouder je word hoe later je speelt! En de bal niet zien is gewoon een kwestie van trainen, bij mij gaat het nu ook heel goed en ik hockey pas 4 jaar (dat is vrij kort voor een selectie team).


    whaha ik ben 14,ik vind sporten nooit zo leuk maar ik moet het doen,en sommige sporten vind ik wel leuk,maar ik ben bang dat ik ergens te oud voor ben?


    Listen to your heart and your dreams come true ~