• De buren zijn aan het buren. De buren van de buren zijn aan het boren. De achterburen zijn aan het boren. Allemaal telkens te gelijk. Mijn muziek staat op maximale geluids sterkte, en nog hoor ik het. Zelfs als ik mijn iPod op maximale sterkte in mijn oren doe, hoor ik het. Nu heb ik barstende koppijn, door die mensen. En als ik dan een keer het raam open heb, in de zomer, en mijn muziek staat aan gaan ze zeuren.

    Iemand Tips tegen 3 buren die tegelijk gaan boren?

    [ bericht aangepast op 4 nov 2009 - 18:49 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    'De buren van de buren zijn aan het boren'. Klinkt als een tongbreker xD
    Maar dat is balen. Bel de politie voor geluidsoverlast, of knip de stroomkabels door :')


    I clicked my heels and wished for you.

    Zeggen dat ze het niet tegelijk moeten doen maar een schema moeten maken.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    mmh.. nee =3
    Of trouwens wel ^^
    ga naar beneden, want meestal zijn daar de muren 'dikker' en dus is het geluid minder hard. *Dat is teminste wel in het huis waar ik woon. Een voorbeeld: als mijn vader beneden muziek heel hard aan zet, hoort haast niemand dat. Doe ik dat -op mijn zolderkamer-, heb ik binnen de kortste keren iemand aan mijn deur staan van: "zet je je muziek wat zachter, anders horen de buren het" ofzoo =3*

    Whipple schreef:
    mmh.. nee =3
    Of trouwens wel ^^
    ga naar beneden, want meestal zijn daar de muren 'dikker' en dus is het geluid minder hard. *Dat is teminste wel in het huis waar ik woon. Een voorbeeld: als mijn vader beneden muziek heel hard aan zet, hoort haast niemand dat. Doe ik dat -op mijn zolderkamer-, heb ik binnen de kortste keren iemand aan mijn deur staan van: "zet je je muziek wat zachter, anders horen de buren het" ofzoo =3*


    Dat verschilt hier niets, alleen met zolder. Maar ik zit op de eerste verdieping.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    neem gewoon zelf een boor:Y)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Sentiment schreef:
    (...)

    Dat verschilt hier niets, alleen met zolder. Maar ik zit op de eerste verdieping.

    balen x_x =3
    of of of..
    oordopjes! :Y)

    ItsYouAndMe schreef:
    neem gewoon zelf een boor:Y)


    Whahaha, Dan ontploft mijn hoofd straks echt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Whipple schreef:
    (...)
    balen x_x =3
    of of of..
    oordopjes! :Y)



    Goed idee. Mijn vader heeft die dingen ergens liggen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sentiment schreef:
    (...)


    Goed idee. Mijn vader heeft die dingen ergens liggen.

    lang leven ik _O_
    x'D
    maar.. werken ze?