• Nou ik heb een vriendin (C), ze is helemaal anti emo en mensen die er 'anders' uitzien en heeft ruzie met de emo's bij haar in de stad. Nou, ik zie er ook 'anders' uit en met mij heeft ze geen problemen, nee mij vind ze juist aardig! XD

    En laatst toen was ik aan het praten met een andere vriendin, ik gebruikte de woorden, dude, awesome en like. C flipte helemaal en zei dat dat voor emo's was! Ik heb haar toen uitgelegd dat dat gewoon engelse woordjes zijn, maar zij vind het emo woorden.

    Ik begon laatst met haat te praten en vroeg of ze mij met een emo wilde vergelijken. Er waren best wat overeenkomsten, zoals muziek smaak, kleding (soms). Ik vroeg dus aan haar waarom ze mij wle mocht en emo's niet, aangezien we toch wat overeenkomsten hadden. Toen zei ze dat ik aardig was. Nou ik kwam niet meer bij van het lachen. Like, kom op! Het zijn ook mensen die aardig kunnen zijn! Ik vind dat je eerst gewoon die mensen moet leren kennen.

    Edit: Wat een vooroordelen weer, gosh ze zou eens moeten weten hoe het hier op quizlet gaat! XD

    [ bericht aangepast op 4 nov 2009 - 17:57 ]


    -

    ._. Ik gebruik altijd de woorden Dude, awesome en like. OH NOH. nu ben ik vast ook iemo -bijt nagels- x3 Dat is wel het meest domme wat ik ooit heb gehoord. -plat-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    zij heb duidelijk vooroordelen!


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Idd, vooroordelen te boven bij haar! XD


    -

    Zij heeft duidelijk iets tegen Emo's.
    Die mensen zijn ook maar gewoon mensen hoor.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Als dat geen vooroordelen zijn, dan weet ik het niet meer ;D


    Never run out of reasons to smile...

    Triest :')


    I clicked my heels and wished for you.

    Hap schreef:
    Triest :')
    Exactly.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Marihuana schreef:
    ._. Ik gebruik altijd de woorden Dude, awesome en like. OH NOH. nu ben ik vast ook iemo -bijt nagels- x3 Dat is wel het meest domme wat ik ooit heb gehoord. -plat-


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hoe roei je een emo het beste uit? Gewoon wachten.

    Quizlet is echt een hardcore iemo site, en ik ben de Opperemo! _O_
    Muahahaha. If you don't believe me, just check out some meetingpics.


    No growth of the heart is ever a waste

    Marihuana schreef:
    ._. Ik gebruik altijd de woorden Dude, awesome en like. OH NOH. nu ben ik vast ook iemo -bijt nagels- x3 Dat is wel het meest domme wat ik ooit heb gehoord. -plat-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    achja, het is beter dan dat de jongens bij mij in de klas zeggen dat zwarte nagels emo zijn >< en dat elke emo zich snijdt >< daar kan je je echt aan ergeren.

    en oh, dan ben ik ook emo :'DD ik gebruik de woorden dude & like echt te vaak :'DD


    Underdog, just look at the mess you made.

    Sabotage schreef:
    Zij heeft duidelijk iets tegen Emo's.
    Die mensen zijn ook maar gewoon mensen hoor.


    Happiness hit her like a train on a track

    Marihuana schreef:
    ._. Ik gebruik altijd de woorden Dude, awesome en like. OH NOH. nu ben ik vast ook iemo -bijt nagels- x3 Dat is wel het meest domme wat ik ooit heb gehoord. -plat-


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    sjees, ze kent ze niet goed genoeg om ze te haten ;o


    Second star on the right and straight on till morning

    echt dom vind ik dat die c gata alleen amar op uiterlijk af kan je ahar neit duidelijk maken dat emos juist heel aardig kunnen zijn....
    ik ben geen emo maar accepteer en respecteer ze wel.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give