Hallo,
Het was moeilijk om maar 12 deelnemers door te laten, maar het is mij uiteindelijk gelukt. Daarbij moet ik wel zeggen dat de mensen die hun verhaal ingeleverd hebben en niet door zijn ook zeker niet slecht waren, maar uiteindelijk nét niet goed genoeg om bij de beste 12 te horen. Ik vind het sowieso enorm leuk dat alle verhalen die er zijn geschreven allemaal stuk voor stuk heel creatief waren en dat er goed is nagedacht over opdracht 1, hopelijk komen er net zulke creatieve en originele verhalen uitgerold voor opdracht 2.
Aan iedereen die aan de schrijverswedstrijd meedoet/heeft meegedaan:
Als je mijn mening over je verhaal wilt horen, mag je het vragen en dan zal ik totaal uitleggen wat ik van je verhaal vind (in een PB) en wat er (naar mijn mening) misschien nog verbeterd kan worden of waar je zeker mee door moet gaan. (:
*Tromgeroffel*
En door zijn...!:
1 – Yankee
2 – Wunderkind
3 – History
4 – Striflicious
5 – Assassin
6 – Matix
7 – Onderbroek
8 – DoemDaDa
9 – Courageous
10 – Destroyed
11 – AvrilTomxMii
12 – BrokenPoetry
Iedereen die door is: GEFELICITEERD!
De rest heeft de schrijverswedstrijd gewoon straal vergeten óf diens verhalen waren nét niet goed genoeg. (:
Opdracht ronde 2:
Schrijf een verhaal over een onzekerheid van een persoon. Dus schrijf een verhaal over iemand die ergens onzeker over is. Dat kan trouwens vanalles zijn. Wees creatief en origineel, ik ben nieuwsgierig (:
Er zullen deze ronde 8 mesen doorgaan.
Veel succes!
[ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 18:18 ]
Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT