• Wazzaaa!
    JHa,, Ik droom nu al 2 dagen over hetzelfde iets,, en ik voel me erg echt niet lekker door..
    -Ik ga niet zeggen wat, want ik schaam me er dood voor!-
    NIetViesGaanDenkenNuWantDAtIsHetNuOokWeerNIet!
    Ik heb een heel raar gevoel ik me beuk, *Iets wat lijkt op verliefd zijn, maar dan 100x erger!*
    En ik Kan echt nergens anders meer aan dneken dan aan die dromen!
    En ik word er gewoon leterlijk ziek van..

    Hebben jullie dat ook wel eens gehad.. of ben ik nu gewoon Sirieus Paranoia aan't worden?! (baby)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik droom nu ook soms dingen die ik veel vroeger ook droomde. Maar niet twee dagen na elkaar(nerd) Maar gek ben je niet, volgens mij^^

    Dat ken ik niet echt nee. o__o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Je bent niet gek.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja. Ik droom nu drie dagen achter elkaar over dezelfde persoon maar hij heeft een vriendin en dat dringt niet tot me door terwijl ik er juist heel bewust van ben ;o


    Only losers can act the way you do

    Sensible schreef:
    Ik droom nu ook soms dingen die ik veel vroeger ook droomde. Maar niet twee dagen na elkaar(nerd) Maar gek ben je niet, volgens mij^^


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Destroyed schreef:
    Ja. Ik droom nu drie dagen achter elkaar over dezelfde persoon maar hij heeft een vriendin en dat dringt niet tot me door terwijl ik er juist heel bewust van ben ;o

    Jha, ik droom ook over een persoon..
    Maar ik wil dat hellemaal niet.. want ik schaam me er voor!!! ;o

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 17:03 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    haha ja dat heb ik ook wel eens gehad
    so what, niets mee doen verder.. Lekker dromen en verder er niemand iets over vertellen;)
    xoxo
    N


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    haha ja dat heb ik ook wel eens gehad
    so what, niets mee doen verder.. Lekker dromen en verder er niemand iets over vertellen;)
    xoxo
    N

    JhJa, maar het blijft niet bij dromen..
    Het achtervolgt me de helle dag.. en ik krijg er buikpijn van!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nou, ik heb wel eens een vage droom gehad die ik dus aan niemand ga vertellen. Maar over het algemeen onthoud ik mijn dromen niet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.