Ofwel sta ik achter of zo ofwel heb ik het slecht gelezen maar staan er like snackautomaten bij jullie op school? Bij ons hebben ze alleen drinkfonteintjes en die werken dan nog maar amper
Aangezien onze school de gezondste kantine van heel Nedederland zal ik het geen snackautomaat noemen
Bij ons heb je zo'n automaat met koekjes als Liga, ontbijtkoek of sultana erin >.<
We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.
Alexithymia schreef:
JAA we hebben een automaat met snoep en alles 8D eentje met blikjes frisdrank en eentje met warm water/koffie/hot chocolate enzo.
Tazz, wij hebben een leerlingenraad en als wij daar voorstellen om zo'n automaat te zetten wordt 't altijd afgekeurd omdat 't niet gezond genoeg is. Wij hebben amper drinkfonteintjes, één van de twee werkt en dan nog maar half en om de week is er één keer fruit dag ><
Killjoy schreef:
(...)
Tazz, wij hebben een leerlingenraad en als wij daar voorstellen om zo'n automaat te zetten wordt 't altijd afgekeurd omdat 't niet gezond genoeg is. Wij hebben amper drinkfonteintjes, één van de twee werkt en dan nog maar half en om de week is er één keer fruit dag ><
Ach lekker lullig. >:(
Onze school werd dit jaar ook 'gezond', na twee weken waren de broodjes frikandel alweer in de aanbieding
There are several things that I have been doing wrong.
Keelhauled schreef:
Wij hebben 2 snackautomaten (Mars,Twix,Dove etc.), 2 drinkautomaten en een cup-a-soup-automaat.
In de sporthal staat ook nog een snackautomaat.
jawij ook op school. Allen dan vier van die automaten op elke verdiepingxD
You were much more muchier, you've lost your muchness.
Wij hebben een stuk of vijf snackautomaten en dan nog drie waar je cola enz. uit kan halen. Dan hebben we nog een kantine waar ze hamburgers, broodje bal, broodje mexicano enzo verkopen- ook wel gezonde dingen, maar die koopt bijna niemand
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.