Is het aantal keer dat ik 21 guns van Green Day al heb afgespeeld vandaag. Ik ben gewoon verslaafd aan dat liedje. Zijn jullie ook zo verslaafd aan een liedje dat je het gewoon heel de dag door zou willen horen?
Ja, maar eigenlijk moet je dat niet doen, want mijn ervaring is dan dat je het liedje op het laatst niet meer leuk vind en dat is jammer van 't liedje.
Yankee schreef: Ja, maar eigenlijk moet je dat niet doen, want mijn ervaring is dan dat je het liedje op het laatst niet meer leuk vind en dat is jammer van 't liedje.
Dan stop ik er maar mee want ik wil dat liedje binnenkort ook nog leuk vinden
Jah dat heb ik ook.Helaas vind mijn vriendin die op de dag dan op bezoek is niet zo leuk als ik...Alle eerst vind ze het wel leuk maar na en tijd word ze het zat terwijl ik het nog even luid en vrolijk meezingg:Y)
Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.
Yankee schreef: Ja, maar eigenlijk moet je dat niet doen, want mijn ervaring is dan dat je het liedje op het laatst niet meer leuk vind en dat is jammer van 't liedje.
Ik doe dat ook maar als ik dat te veel doe dan ben ik dat liedje een beetje beu.
Dan luister ik dat liedje een tijdje niet meer en dan weer wel en dan doe ik nét hetzelfde. :'D
Ik kan niet één liedje de hele dag luisteren. En 21 one guns is eigenlijk best een kut lied de tekst is wel mooi enzo maar voor de rest vind ik hem niet geweldig. Wij moeten die zingen met muziek. o.o'
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
Hij is echt mooooi <3
Ja, dat doe ik ook heel vaak. Het nadeel is dan, dat als ik hem nog eens luister dat ik hem dat opeens niet meer leuk vind.
-vaag uitgelegt-