Ik vind het allebei niet leuk, want ik heb bij allebei geen leuke ervaringen :'D. En ik vind het achterlijk dat met kerstmis iedereen ineens lief moet doen etc. als in vrede op aarde en die zooi. Maar als ik echt moet kiezen ga ik toch voor kerstmis, omdat dan de sfeer en de sneeuw en alles toch voor een wat aangenamer gevoel zorgen
Sinterklaas. Ik vier het beide niet. Kerst heeft voor mij geen betekenis. Onze familei ligt uit elkaar. Ik heb geen opa's en Oma's. Ons gezin is klein (3 personen). Ik kan het niet vinden met mijn vader, alleen met mijn moeder. Kerst is ver-schrik-ke-lijk! Sinterklaas was ooit leuk, nu vier ik het niet meer.
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
sinterklaas.
Gewoon omdat wij kerst niet 'echt' vieren zeg maar, we zijn dan wel met de hele familie samen maar voor de rest is er eigenlijk niet zo veel leuks aan.. om het zo te zeggen
Vandaar sinterklaas
Kerst. Dat heeft meer sfeer: kerstboom in de kamer, kaarsjes aan, kadootjes, lichtjes aan. Magnifique! En ik vind het idee erachter mooier dan Sinterklaas.
Yankee schreef: Kerst. Dat heeft meer sfeer: kerstboom in de kamer, kaarsjes aan, kadootjes, lichtjes aan. Magnifique! En ik vind het idee erachter mooier dan Sinterklaas.
Rush schreef: Wij doen aan Sinterklaas, en kerst vind mijn moeder niks aan. Maar ik ga lekker toch voor kerst, omdat ik niet tegen die zwarte pieten kan.