• De derde baarmoederhalskanker-prik.
    Hij doet hartstikke pijn. Toen ik kwam waren er al 2 meisjes flauwgevallen en 1 had het gefaked.
    Ik kwam aan toen ze net pauze hadden, kon ik een uur wachten.
    Ik had niets gegeten en rookte me te pletter zo zenuwachtig was ik.
    Ik had een klein stukje stroopwafel gekregen wat ik maar net weg kreeg.
    En je raad het al. Ik viel ook flauw.
    Eerst heb ik een halfuur op een bankje langs de kant gezeten. En toen viel ik dus flauw toen ik iemand zag huilen.
    Wat ik nu vertel heb ik ook alleen maar gehoord dus ik weet niet of het klopt;
    Ik werd naar een kamertje gesleept waar matten lagen voor andere eventuele flauwvallers.
    Die vrouw vroeg mij van alles en mompelend gaf ik blijkbaar antwoord. Jessyca [/de vriendin die bij me bleef en dus dit zei] moest alles navertellen. Toen voelde ze mijn pols, en dat was goed.
    Dus toen werd ik na een kwartier wakker, deed mijn oor pijn. Was ik op mijn oorbel gevallen en bloedde mijn oor.
    Nu bonkt mijn hoofd nog steeds, voel ik me kut en kan ik mijn linkerarm niet meer bewegen. Ik kreeg de prik om 1 uur vanmiddag.

    Edit:
    En toen gingen Jessyca en ik naar Ridderhof [/winkelcentrum] en heb ik mezelf een cadeau gegeven.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2009 - 17:08 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    heb ik niet gehad (A)


    Love is the movement <3

    Je maakt me bang.Ôo
    Ik moet hem nog. x.x


    everything, in time

    Woow, ik ben er al een maand vanaf ofzo o.o Kan je niet tegen prikken? Bij mij deden ze alle drie totaal geen pijn.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Desolate schreef:
    Je maakt me bang.Ôo
    Ik moet hem nog. x.x


    Sorry, maar die andere meisjes hadden ook niet gegeten.
    Dus je moet gewoon eten en dan gebeurd er niets. ^^


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damn. Gelukkig heb ik hem niet gekregen. ='D

    Rush schreef:
    Woow, ik ben er al een maand vanaf ofzo o.o Kan je niet tegen prikken? Bij mij deden ze alle drie totaal geen pijn.


    Ik kan wel tegen naalden. Bloed prikken ook, alleen inentingen niet.
    Maar dit is de eerste inenting waar ik bij ben flauwgevallen, de vorige twee ook niet.
    Ik heb normaal alleen heel erg spierpijn, voor de rest niets.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Broadway schreef:
    Damn. Gelukkig heb ik hem niet gekregen. ='D


    Lucky you. x_x'


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ik hoefde hem niet van mijn ma. :]


    we've only said goodbye with words

    aahhww <3
    Bij mijn 3 prikken moest wel mijn papa of mama mee, omdat ik ook bang was flauw te vallen. De eerste keer ging het wel bijna mis, toen moest ik ook naar een kamertje, maar daarna niet meer.

    Beterschap

    Ik heb ze alle drie gehad en had er totaal geen last van. O.O
    :X


    Let the Night embrace you

    Ik heb er ook echt totaal geen last van gehad. Het enige kutte eraan was dat mijn beste vriendin daar echt niet tegen kan, en we moesten ook nog een halfuur fietsen Ö
    Maar dat is wel goed gegaan, gelukkig n_n


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    heb je hem vandaag pas gekregen? o.Ô best laat. maar da's best rot voor je x; ik heb er echt totaal geen last van gehad, enkel een dag een stijve arm.


    Destroy what destroys you.

    Sissel schreef:
    Ik heb ze alle drie gehad en had er totaal geen last van. O.O
    :X


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb ze niet gehad.


    hoi, jij bent leuk.

    Ik heb er geen last van gehad, gelukkig :3


    Never run out of reasons to smile...