Ik heb 'n mega rare voor Nederland en Engels. Een lang harige Black Metal fan. x] Maar vorige les van Engels toen we moesten dichten legde hij een cd op van Omnia, een Keltische groep. Ik vind ze egt super en ik wil het met jullie delen. x] Omnia - Alive!http://www.youtube.com/watch?v=jsyu34IxU_Y
ik kende ze al
heb ze ook live gezien
maar zo cool dat dat in je klas word gespeelt
mij klas zou helemaal plat liggen en dan zit ik daar gewoon van ja ik ken het alxD
[ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 21:42 ]
Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..
Hahah god, toch niet weer. Alsof ik overal achtervolgd word door die naam :'DD. Nou, ik kende ze ook al een tijdje. Afgelopen zomer zelfs in het zelfde hotel geslapen en aan dezelfde ontbijttafel gezeten :'D. Sta er ook nog mee op de foto -doet heel stoer -. Ik vind de muziek heel erg tof, en echt prachtig om live te horen!!
Hahah god, toch niet weer. Alsof ik overal achtervolgd word door die naam :'DD. Nou, ik kende ze ook al een tijdje. Afgelopen zomer zelfs in het zelfde hotel geslapen en aan dezelfde ontbijttafel gezeten :'D. Sta er ook nog mee op de foto -doet heel stoer -. Ik vind de muziek heel erg tof, en echt prachtig om live te horen!!