• Gemaakt door PapaJoyce. Ja, we gingen dus frieten eten. Zegt mijn vader ineens; "Als je de frieten in de kom doet, je het dan op zijn kop houd en het zo een hele tijd ronddraait, vallen ze er niet uit door de snelheid." Ik dacht dus in mijn eigen; "Ja, bij u vallen ze er toch uit!" zag die mij dus al lachend. Dus wat doet die, neemt hij de frieten in de kom. Draait hij er mee rond...Daar vlogen de frieten door de hele keuken :''D -ToenKonIkNogLangerWachtenOpMijnEten-

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 19:02 ]

    whahaha x'D Ik zie het al voor me >.<

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 19:02 ]


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Als je dat met water in een emmer doet, blijft het wel op zijn plaats.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wahahah :'D Normaal zou dat trucje moeten werken, maar tsjaa, bij jou vader duidelijk niet ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Wahahah :'D Normaal zou dat trucje moeten werken, maar tsjaa, bij jou vader duidelijk niet ><

    Hij draaide waarschijnlijk toch te traag (':

    Haha, omg. ;D
    Frieten zijn echt te lekker om door de keuken te gooien, maar ja. ;DDD

    Ghaha, dat moet wel een grappig zicht geweest zijn. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Hij draaide waarschijnlijk toch te traag (':

    Zou kunnen =P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Haha geweldig, moet echt leuk zijn om te zien! :'D
    Als je vader nog zoiets van plan is kom ik stiekem af (niet dat ik je weet wonen x'D), dan kan ik lachen x')


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Whaha, zalig (cat).
    met water gaat dat wel ? Moet jij de slimme gaan uithangen tegen je vader :'d


    -

    Marshmellow schreef:
    Haha geweldig, moet echt leuk zijn om te zien! :'D
    Als je vader nog zoiets van plan is kom ik stiekem af (niet dat ik je weet wonen x'D), dan kan ik lachen x')

    Dan heb je een tijdje geleden ook iets gemist ö Mijn broer heeft zo een verhoging, voor met zijn fiets over te springen. Wouw mijn vader het ook eens proberen, ja wat denk je toen dat er gebeurd :''D hij ging gewoon helemaal overkop met de fiets en stak toen op de grond x)

    Hahaaaa, ik zou me rot gelachen hebben. (;


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Dan heb je een tijdje geleden ook iets gemist ö Mijn broer heeft zo een verhoging, voor met zijn fiets over te springen. Wouw mijn vader het ook eens proberen, ja wat denk je toen dat er gebeurd :''D hij ging gewoon helemaal overkop met de fiets en stak toen op de grond x)

    AH ik mis ook alle leuke dingen! ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hahahaaah :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Myn papa kan ook leuk spelen met frieten x'D
    'Wat zoek je?'
    'Zo van die krokante, platte frieten.'
    'Oh.'
    -neemt friet, klopt erop met zyn vuist-
    'Alstublieft!'


    Ik lag plat van het lachen :'D


    Let's do this poo

    Een typische actie voor mij:')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.