• Toen Tokio Hotel de vorige keren in Belgie waren. In welk hotel verbleven ze toen weer? Ooit heb ik het geweten.. maar nu ben ik het vergeten xp. Ik kom dus echt niet meer op de naam.

    En hoe kan je te weten komen in welk hotel ze verblijven in Belgie of heeft iemand een vermoeden waar ze verblijven? Of weet het iemand?

    Ik zou het eigenlijk graag weten (:
    En alvast bedankt xp

    Het Conrad Hotel ^^


    But love's a malady without cure

    RoyalBlood schreef:
    Het Conrad Hotel ^^


    Jaa dat was ie x)
    Bedankt^^

    Colmat hotel in brussel.

    Ik heb geen idee want ik woon niet in België..


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ga je hen stalken ofzo? xd


    - hoi ;D

    Moustache schreef:
    Ga je hen stalken ofzo? xd


    Hahha, misschien.. een keertje ofzo
    Maar mijn vriendin en ik willen graag eens handtekeningen.. en nu willen we het eens gaan proberen xp
    Of het zal lukken.. tjaa, dat weet'k niet x)

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 20:14 ]

    Finished schreef:
    (...)

    Hahha, misschien.. een keertje ofzo
    Maar mijn vriendin en ik willen graag eens handtekeningen.. en nu willen we het eens gaan proberen xp
    Of het zal lukken.. tjaa, dat weet'k niet x)

    Oh oke :'D
    Maar ik denk wel dat het moeilijk gaat zijn, eigenlijk. (zip)


    - hoi ;D

    Moustache schreef:
    (...)
    Oh oke :'D
    Maar ik denk wel dat het moeilijk gaat zijn, eigenlijk. (zip)


    Jhaa, denk ik ook..
    Maar als je het niet probeert.. kan je het niet weten.
    En de woensdag heb ik toch niets te doen.. ^^

    Ik vind het wachten voor een hotel echt kansloos, sorry.
    Die jongens geven net een heel concert voor de fans, en die blijven ze nog stalken tot ze hun hotel in zijn. Gun ze eens rust ofz.
    o.O Tis nooit genoeg.

    Cherished schreef:
    Ik vind het wachten voor een hotel echt kansloos, sorry.
    Die jongens geven net een heel concert voor de fans, en die blijven ze nog stalken tot ze hun hotel in zijn. Gun ze eens rust ofz.
    o.O Tis nooit genoeg.


    Ergens begrijp ik je mening wel..
    Maar het is woensdag.. dan hebben ze geen concert.
    En stalken vind ik er wat over.. ik ga hen niet constant blijven volgen ofzo. Heb ik geluk en heb ik een handtekening dan ga ik wel.. en blijf ik er geen hele middag rond lopen dralen.
    En dat is nou eenmaal een droom van me.. en, die wil ik nu eens proberen waar te maken.

    En misschien heeft het hun een goed gevoel als er fans staan? Dan weten ze toch dat we er zijn voor hen. Al kan ik geloven dat het soms wel eens te veel kan zijn.

    Ze blijven bij mij slapen.


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    Ze blijven bij mij slapen.


    Mag'k ook blijven slapen..
    asjebliieeefft! xp

    Finished schreef:
    (...)

    Ergens begrijp ik je mening wel..
    Maar het is woensdag.. dan hebben ze geen concert.
    En stalken vind ik er wat over.. ik ga hen niet constant blijven volgen ofzo. Heb ik geluk en heb ik een handtekening dan ga ik wel.. en blijf ik er geen hele middag rond lopen dralen.
    En dat is nou eenmaal een droom van me.. en, die wil ik nu eens proberen waar te maken.

    En misschien heeft het hun een goed gevoel als er fans staan? Dan weten ze toch dat we er zijn voor hen. Al kan ik geloven dat het soms wel eens te veel kan zijn.

    Dat goeie gevoel dat er fans voor je deur staan heb je niet meer na 4 jaar. Misschien ook de reden dat ze vrijwel altijd doorlopen nu? Omringd door die bodyguards?
    En ja, dan hebben ze geen concert, maar je snapt mijn punt best. Ik vind wanneer ze niet optreden of ergens aan het werk zijn, je ze niet moet lastigvallen.

    En dan kan het nog zo je droom zijn, want jij bent dan net als die andere meisjes wiens droom het ook is. En dan sta je dr alsnog.

    Cherished schreef:
    (...)
    Dat goeie gevoel dat er fans voor je deur staan heb je niet meer na 4 jaar. Misschien ook de reden dat ze vrijwel altijd doorlopen nu? Omringd door die bodyguards?
    En ja, dan hebben ze geen concert, maar je snapt mijn punt best. Ik vind wanneer ze niet optreden of ergens aan het werk zijn, je ze niet moet lastigvallen.

    En dan kan het nog zo je droom zijn, want jij bent dan net als die andere meisjes wiens droom het ook is. En dan sta je dr alsnog.


    Het feit dat er na vier jaar nog steeds fans zijn.. tjaa, ik denk dat dit wel nog een goed gevoel geeft. En waarom bodyguards, je hebt nu soms meisjes (of jongens, kan ook) die iets wilder zijn dan dat voor hun goed is en als ze er geen zin in hebben.. lopen ze dan toch door? mij zal je dan niet horen mopperen!

    En lastigvallen, zo zie ik het nu eenmaal niet. Ik vind lastigvallen pas wanneer je aan hun studio opduikt of hun constant volgt. Eenmaal aan hun hotel staan, kan je volgens mij niet echt lastigvallen noemen.

    Dit is mijn mening.. maar ik heb ook begrip voor de jouwe!

    I agree with Cherished. Die jongens zijn de fans volgens mij echt wel zat. Na vier jaar lang gestalkt te worden en niet eens meer de straat op kunnen. Kun je nu wel zeggen van "Ja maar, Bill zegt altijd van niet." Deuh, anders jaagt hij toch fans weg als hij zegt "Ik wil niet meer dat ze achter mij aankomen, want ik word het echt spuugzat." Maar, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten (;