• Ik ben dus al een tijdje hopeloos verliefd op iemand. Alleen, nog geen enkele keer durfde ik het hem te vertellen.. ik probeer soms wel eens een visje te gooien, maar als hij het nou doorheeft?

    Zoals gewoonlijk waren we weer aan het praten op msn.. toen we op een bepaald onderwerp kwamen. Toen vertelde hij dat hij normaal met een meisje had afgesproken maar ze zei dat ze ziek was en zo niet zou kunnen komen.
    Uiteindelijk vroeg ik: een meisje.. vertel?? En hij vertelde dat hij iemand had ontmoet maar dat het leek alsof ze nooit wilde afspreken.. dus no worry's, zei hij nog.

    wat moet ik daar nu mee? Ook voel ik me onzettend kut.. al die tijd ben ik al stapel op hem en al die tijd was hij verliefd op iemand anders.

    hem het gewoon vertellen (:
    dan voel je , je opgelucht en misschien zegt hij het gewoon om je ''jaloers'' te maken en hij heeft ook niets van verliefdheid gezegt

    [ bericht aangepast op 24 okt 2009 - 22:10 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    heeft hij gezegd dat hij verliefd was?

    volgens mij kun je niet afleiden dat hij egt iets voelt voor dat meisje ... toch?


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    dat doet idd pijn (: mr mss moet je best die jongen maar vergeten ...
    anders ga je jezelf alleen maar pijn doen ^^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    wie zegt dat hij verliefd was op iemand anders? hij wou er gewoon mee afspreken maar zij wou niet dus volgens mij hoef je je nog geen zorge te maken, vertel het hem maar gewoon.


    Cowards die many times before their deaths.

    Je hebt helemaal gelijk. Ik zit nu ook in zo'n situatie, alleen spreekt hij (hoop ik niet) met andere meisjes af! :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je gaat toch geen vissen gooien?:8 Nee maar een grapje. Maar maak je niet druk, dat zegt hij zelf. Misschien probeert hij je jaloers te maken?!:)

    Hij heeft niet met dat meisje afgesproken. Dus je maakt heus nog wel kans hoor (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.