• Bonsoir.

    Nou, ik zit dus voor de moment alleen thuis omdat mijn ouders dus weg zijn en pas laat terug thuis komen. Het is te zeggen; mijn zussen slapen en mijn oudere zus haar vriend ook. Maar ik raak niet in slaap - dat terzijde.
    Maar opeens begint onze hond hier te blaffen zonder dat er ook maar iets was en nu word ik best wel bang - ik durf niet meer naar de keuken/garage en mijn keel is kurkdroog want ik heb echt nood aan drinken.

    x'

    Dan ga je naar de wc?
    tenzij jullie daar geen kraan hebben.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik haat dat ook. Altijd als ik alleen thuis ben of als ik alleen met mijn broer thuis ben word ik echt paranoïde als ik nog maar één raar geluidje hoor ;o


    Only losers can act the way you do

    LotteLampje schreef:
    Dan ga je naar de wc?
    tenzij jullie daar geen kraan hebben.

    Not really no. Dat is gewoon een hokje met een WC en een kastje in en geen kraan ;D

    Alle lichten aandoen ? :'D nee ik weet niet.
    Ik ben ook bang alleen sinds ik Paranormal Activity heb gezien :x en nu zit ik alleen in de kamer. maar ik heb hardop muziek opstaan :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Alexithymia schreef:
    Alle lichten aandoen ? :'D nee ik weet niet.
    Ik ben ook bang alleen sinds ik Paranormal Activity heb gezien :x en nu zit ik alleen in de kamer. maar ik heb hardop muziek opstaan :')

    Ken ik niet ;D
    ik heb ook muziek op maar niet te luid - ik laat liever iedereen slapen.
    Voor als ik niet terug kom van de keuken; ik houd van Quizzol en ik ga het aandurven om naar vanachter te gaan - de keuken dus - om drinken te gaan halen.

    O das kut! Moet je je gaan bewegen anders word je stijf *tip* want dat heb ik ook altijd


    You were much more muchier, you've lost your muchness.