• Deze dinsdag tijdens M.O (muziek) liet de leerkracht een fragment zien van een orkest en dan moesten wij opschrijven welk instrument het was op het moment wanneer er dat cijfertje bij kwam te staan. Na dat liedje vroeg hij wie dat wel leuk vond en wie dat geen leuk stuk vond. De meerderheid stak zijn vinger bij niet leuk op en hij duidde iemand aan om te zeggen waarom zij het niet zo'n leuk stuk vond. 'Ja, ik houd gewoon niet zo van klassieke muziek.' was haar antwoord. 'Maar dat was helemaal geen klassieke muziek!' 'Ik vond van wel.' 'Dat was musical. Het is toch niet als een klassiek orkest het speelt dat het ook klassiek is. Dit neigt veel meer naar jullie smaak van muziek dan naar klassiek.' 'Ja, maar ik vond dat gewoon niet zo goed.' 'Pff, ik ga er nu niet over beginnen discussiëren hé maar alé ja.'

    Ja, hij wou dus echt niet discussiëren (nerd) Ik lag echt plat toen hij dat zei. Als ik dat typ lijkt dat stom en saai maar als je dat gewoon in het niet beschaafd Nederlands zegt en hij is gewoon grappig, dan was dat dus echt wel grappig :'D

    Hebben jullie ook zo van die domme dingen meegemaakt?


    Only losers can act the way you do

    Ah,bij muziek ook ja.
    Maar het was wel wreed, komtie:
    We hebben echt een dikke mevrouw ze waggelt, en ze voelt zichzelf helemaal goed enzo. blabla.
    Ze zocht op een gegeven moment iets maar viel over der tas heen. Ze rolde een stukje door!
    en toen zei ik heel flauw: die ouwe is niet rennen maar rollen.
    en dat was opzich wel grappig ja 8D


    your eyes are like stars in the night.