• Ik klikte net een nieuw ding aan op youtube, komt er van die kut reclame voor dat je het filmpje + muziek hoort en ziet x-x
    Nog meer die reclame kut vinden? =3

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 12:32 ]


    when words fail, music speaks.

    Ja,inderdaad. Ik vind dat echt zó irritant.


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    Haat aan alle reclames overal.

    Reclame zuigt gewoon :Y)
    Tegenwoordig is er overal reclame


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Reclame is gewoon irritant,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Reclame is irri. Op yt, op tv, in gb x,x

    IK HAAT RECLAME


    We can only learn to love by loving.

    Ik haat reclame niet ;x ik vind 't soms echt wel grappig + nuttig voor als je tussen een film naar de toilet of zo zou moeten ;d Maar het is grappig omdat, kennen jullie die reclame van 'Vanish'? Dan is er zo een vrouw in haar tuin de was aan het afdoen of zo en ziet ze nog een vlek en zucht ze van 'Oh nee!' En woesjh, opeens staat daar een vrouw van Vanish (krul)

    Conspiracy schreef:
    Ik haat reclame niet ;x ik vind 't soms echt wel grappig + nuttig voor als je tussen een film naar de toilet of zo zou moeten ;d Maar het is grappig omdat, kennen jullie die reclame van 'Vanish'? Dan is er zo een vrouw in haar tuin de was aan het afdoen of zo en ziet ze nog een vlek en zucht ze van 'Oh nee!' En woesjh, opeens staat daar een vrouw van Vanish (krul)

    Ja, dies vet cool! : D

    Zelf vind ik reclame soms irri, hangr er van af voor wat ze reclame maken :'D


    - hoi ;D

    Conspiracy schreef:
    Ik haat reclame niet ;x ik vind 't soms echt wel grappig + nuttig voor als je tussen een film naar de toilet of zo zou moeten ;d Maar het is grappig omdat, kennen jullie die reclame van 'Vanish'? Dan is er zo een vrouw in haar tuin de was aan het afdoen of zo en ziet ze nog een vlek en zucht ze van 'Oh nee!' En woesjh, opeens staat daar een vrouw van Vanish (krul)
    Reclame's op tv zijn soms irritant. Meestal moet je je geluid zachter doen, kan je de AB weer niet vinden enzo x-x


    when words fail, music speaks.

    Reclame is gewoon kut ;x


    Never run out of reasons to smile...

    reclame zuigt op alle manieren.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik heb 1 woord over reclame POEP!


    Maybe part of loving is learning to let go...

    :@


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Courageous schreef:
    Reclame is gewoon kut ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Ontdekte ik vorige week ofzo ookal.
    'NEEEEEEEE, niet ookal op Youtube!'.


    I live for the applause, you will die for it.