Ik klikte net een nieuw ding aan op youtube, komt er van die kut reclame voor dat je het filmpje + muziek hoort en ziet x-x
Nog meer die reclame kut vinden?
Ik haat reclame niet ;x ik vind 't soms echt wel grappig + nuttig voor als je tussen een film naar de toilet of zo zou moeten ;d Maar het is grappig omdat, kennen jullie die reclame van 'Vanish'? Dan is er zo een vrouw in haar tuin de was aan het afdoen of zo en ziet ze nog een vlek en zucht ze van 'Oh nee!' En woesjh, opeens staat daar een vrouw van Vanish
Conspiracy schreef:
Ik haat reclame niet ;x ik vind 't soms echt wel grappig + nuttig voor als je tussen een film naar de toilet of zo zou moeten ;d Maar het is grappig omdat, kennen jullie die reclame van 'Vanish'? Dan is er zo een vrouw in haar tuin de was aan het afdoen of zo en ziet ze nog een vlek en zucht ze van 'Oh nee!' En woesjh, opeens staat daar een vrouw van Vanish
Ja, dies vet cool! : D
Zelf vind ik reclame soms irri, hangr er van af voor wat ze reclame maken :'D
Conspiracy schreef:
Reclame's op tv zijn soms irritant. Meestal moet je je geluid zachter doen, kan je de AB weer niet vinden enzo x-x