• Informatie: Ze zeilt de 7 zeeën, heeft hoge schulden en zoekt naar rijkdom. Ze brengt angst over mannen die in haar ogen kijken, Captain Morbid....

    Ze wordt door de South Chinese Sea Pirates mee genomen en moet hun terug betalen, met een slimme actie komt ze weg. Een man, Jack Sparrow helpt haar ontsnappen, maar in ruil voor iets anders... Ze komt weg, maar merkt dan pas dat ze bestolen is van haar grootste familie schat... Haar medaille... Ze ziet Jack grijnzend aan de kant staan, met haar ketting in zijn hand. Als herinnering, dat zij hem moet terug betalen...

    Wat hij niet weet is dat hij de grootste blunder ooit heeft gemaakt, om deze vrouwelijke kapitein te hinderen...


    Voor proef van het verhaal: Ik kijk naar het piraat Captain van de South China Sea en hij grijnst. –hoe heette hij ook alweer?- ik kijk hem bedenkelijk aan en hij trekt zijn wenkbrauw op. ‘Captain Sao Feng!’ zeg ik terwijl ik de naam herinner. ‘Wat?’ vraagt hij. ‘Ik was je naam vergeten…’ mompel ik zachtjes.


    Link: What Shall We Die For? (POTC)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 22:52 ]

    Ow, er zijn al 4 hoofdstukken btw =D