• Heey ik ga weer een nieuw verhaal beginnen en het gaat hier over:



    Je bent een meisje dat gestalkt wordt door iemand,maar je weet niet wie.Uiteindelijk kom je erachter dat je niet verder kan leven zo,maar je durft het niet tegen je ouders te vertellen.Je wilt heel graag weg uit huis,omdat diegene je blijft stalken,dus je loopt op een dag weg,maar je weet niet waarheen.Je hebt gelukkig de creditcard van je vader en moeder gejat want die hebben nogal veel geld.Uiteindelijk besluit je om met de boot naar Engeland te gaan en boek je daar een hotel plus kamer.Wat je niet weet is dat Tokio Hotel daar verblijft en je bent een grote fan van ze.Uiteindelijk krijg je een relatie met Bill,maar die loopt snel stuk omdat hij te veel tourt.Je bent er kapot van en eet niks meer en je bent alleen maar depri.Op een regenachtige dag ga je naar buiten om de zorgen even van je af te laten regenen.En daar kom je hem dan tegen,je droomjongen..




    Oké deze keer pak ik (meestal) de 1e dus wees snel x'D


    -Hoofdrol(1e vriendin Bill en 2e vriendin Joe)

    BEZET: lOveYouX

    -2e vriendin Bill

    BEZET: VampiresS

    -One night stand Tom

    BEZET: Abandonment

    -Vriendin Tom

    BEZET: Monkeyball&TOMxKxBITCH

    -BF Joe

    BEZET: xBOS

    -BF Bill

    BEZET: VampiresS

    -BF Nick

    BEZET: TOMPIRAAT

    -BF Kevin

    BEZET: RockStar23

    -BF Tom

    BEZET: Elmokid

    -BF hoofdrol

    BEZET: GUSTIPIRAAT



    wat ik wil weten is dit:

    Naam;

    Leeftijd;

    Karakter;

    Likes;

    Dislikes;

    Hobby's;

    Welke rol;

    Link plaatje;

    Stukje tekst;



    IK KIES MEESTAL DE EERSTE,TENZIJ JE NIET GESCHIKT BENT x'D



    Lalalalalalalala.

    Owww, wachtt... laat anders maar... het is echt veel te ingewikkeld anders. Ik kan mezelf gwn niemeer volgen. ö

    Omgggggg. ;D
    x

    Vriendin Bill Offzo? ^^
    x33


    He's the reason for the teardrops

    Vriendin Bill Offzo? ^^
    x33



    2e of eerste? als je eerste doet heb je ook de hoofdrol x'D en als je 2e doet,dan moet je even wachten voordat je in het verhaal komt,dus kies maar


    Lalalalalalalala.

    1ste dan maar ^^
    x33


    He's the reason for the teardrops

    oké vul even in dan x'D


    Lalalalalalalala.

    Vriendin tom? :D(a)

    Naam; Lisa



    Leeftijd; 15, mag je veranderen hoor (a)



    Karakter; Lief spontaan flirterig ijdel vrolijk en is nogal een rebel, en houdt zich niet aan de regels ^^



    Likes; Tom xD en natuurlijk plezier maken met vriendinne



    Dislikes; Mensen die zich beter voelen dan mij ^^



    Hobby's; Nja, vanalles en nog wat



    Welke rol; Vriendin TOm



    Link plaatje; eve zoeken http://thebitterpilluk.files.wordpress.com/2008/04/scarlett-johansson2.jpg



    Stukje tekst; Ooh, ik vind dat zo moeilijk hé :(

    Vriendin tom? :D(a)


    Is goed(: vul even in


    Lalalalalalalala.

    Naam; Julie



    Leeftijd;16



    Karakter;Lief, maar grote mond



    Likes;Buh ^^ ,, schrijve ^^ BILL xD



    Dislikes;Mense diee overdreve zijn ^^



    Hobby's;danse



    Welke rol;1ste Bill vriendin



    Link plaatje;eeuh xD ik zal er anders ene in mene fb zette xD

    x33




    He's the reason for the teardrops

    (...)

    Is goed(: vul even in

    Staat er al ^^

    Das het tekstje dat bij Lisa hoort, het is wel slecht maja,

    Hallo, ik ben dus Lisa, ik ben 15 en ben de vriendin van Tom. Ik hou in het algemeen gewoon veel van plezier maken, en daarmee bedoel ik dus niet uit bomen vallen en in prikkeldraden rijden ofzo, want dat is helemaal NIET leuk, integendeel zelf, maar natuurlijk heb ik het ook al mee gemaakt. Maar het liefste ga ik naar de cinema, of eens met vrienden naar een fuif waar ik dan lekker 'veel' drink en soms ook wel eens rook, heel soms! Gewoon, in die fuif sfeer ^^ doe je dat wel eens, .. mijn ouders merken het gelukkig nooit, omdat ik altijd bij vrienden blijf slapen achteraf, want anders zouden die 2 strenge mensen me wel een tijdje thuis houden .. -_- Verder ben ik een heel vrolijk iemand die ook houdt van shoppen en nog zoveel meer, één van men ‘slechtere’ karaktertrekjes is dat ik nogal ijdel ben, en in iedere spiegel kijk waar ik langs loop, maar weetje, volgens mij doen we dat allemaal wel hoor, onbewust.

    vriendin tom


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    anders BF tom

    Naam; demi



    Leeftijd;16



    Karakter; lief en eigenwijs en is er altijd voor als je wilt praten



    Likes; shopee en conserten



    Dislikes; huppelkutjes



    Hobby's; gitaar spelen



    Welke rol; Bf Tom



    Link plaatje;http://buzznet-92.vo.llnwd.net/assets/users16/panic87/default/Kiki--large-msg-119457344237.jpg



    Stukje tekst;haij men naam is demi
    ik ben 16 jaar jong
    ik ben lief eigewijs en behulpzaam dus als je met me wilt praten hoef jue maar gewoon te komen
    ik heb iemand leren kennen waar ik goed bevriend mee ben tom kaulitz hij is dan wel een player maar zoals hij is heb je niemand hij is harstikke aardig en respecteert me voor wie ik ben :)
    X. Demi


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Naam; Roxy ^^



    Leeftijd; 16



    Karakter; Lief aardig Stoer Eigewijs Verlegen



    Likes; Vriendinne,Drumme,Skaten en Feestee



    Dislikes;Mensen die denken dat ze HET zijn



    Hobby's; Drumme ,Skaten



    Welke rol; BF hoofdrol

    Meschien later ook de vriendin gustav als dat kan ^^



    Link plaatje; http://i234.photobucket.com/albums/ee24/jailynhiuon/emo.jpg



    Stukje tekst;

    Heey,,Ik ben Roxy(16) ik ben de beste vriendin van *Naam*,,We hebbe elkaar leren kenne in de eerste en zijn nu heel erg goed bevriend..Ik doe graag drumme en skate ook..Ze vinde mij lief aardig eigenwijs stoer en toch wel een beetje verlegen,,Ik woon sinds de eerste in duitland met me ouders en zus,,En ehb daar nu super Lieve Vrienden waar ik goed mee opschiet,,Nou dit ben k dus ^^

    x. Roxy

    is er nog iets over?:O
    ik wil iets met tom kan dat nog?


    CяуρтιCαℓ

    watsnog vrij ? x3


    We can only learn to love by loving.