Weken geleden ben ik gestopt met mijn Bill Kaulitz story, ''Save me from the lake of hate''. Mijn reden was omdat ik dacht dat Bill's arrogantie werkelijk vanuit zijn ware karakter kwam, en mijn liefde voor hem begon weg te zakken. Ook wilde ik nieuwe verhalen gaan schrijven.
Maar nu, als ik niet over Bill schrijf, lukt het gewoon niet meer.
Ik schaam me erg voor dat ik geen vertrouwen meer in hem had. Ik had veel en veel beter moeten weten, en gewoon trouw aan hém moeten blijven. Niet aan wie toonde te zijn.
Ik heb nu twee korte verhalen geschreven, over Bill's harde leven in de showbizz wereld. Over hoe het hem uitput en leeg zuigt, en over hoe ik elke dag de glans in zijn ogen meer en meer zie verdwijnen. Het doet mij, en ik weet wel zeker jullie ook, ongelofelijk veel pijn om hem zo te zien lijden. Hij heeft het nergens aan verdient! <3 Ik schaam me zo... Hij heeft zijn vertrouwen in mij, als fan, nooit laten zakken. Maar ik had dat wel in hem gedaan... Niet te geloven. Hij lijkt helemaal gebroken op alle manieren, als hij over thuis en over liefde praat. De arme lieverd. <3 Ik heb hem en de band, één heb ik met een vriendin geschreven, twee brieven geschreven. Daar schrijven we dat we ons ongelofelijk zorgen maken over hun, en dat we van hun houden en nog steeds in hun geloven.
Ik ben nu opnieuw een grote fan. En ik voel dat ik gewoon verder móét schrijven over Bill Kaulitz, omdat ik me dan nog dichter bij hem voel. <3
Mijn vraag is dus, als ik opnieuw over Bill Kaulitz ga schrijven (misschien ook wel een vervolg op ''Save me from the lake of hate''), zouden jullie hem dan lezen?
God bless you. <3
[ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 22:12 ]
Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3