• Jaajoh. Ik, Marleen, heb 4 alter ego's. Ik ga ze hieronder beschrijven, te beginnen met mezelf, en dan mogen jullie hier ook jullie alter ego's plaatsen, deal?:'D
    De mijne heten Alysse, Cassie, Linda en Lynn. Read to meet. (:

    Marleen is raar. De ene keer is ze verlegen, de andere keer is ze sociaal. Vaak doet ze alsof ze überveel zelfvertrouwen heeft, maar eigenlijk is ze erg onzeker. Marleen zit met haar gedachten vaak bij haar moeder, omdat ze bang is om haar te verliezen aan Kanker. Maar dat weet niemand van haar. Ze weet niet of ze moet geloven wat andere zeggen. Soms trekt ze zich er niets van aan en doet ze dat wel, wordt ze erg onzeker, vooral over haar gewicht. Terwijl ze weet dat ze niet dik is.

    Alysse heeft wat meer zelfvertrouwen. Niet té veel of zo hoor. Ze is populair ,maar geen slet. Precies goed allemaal zeg maar. Niet te knap maar ook niet lelijk. Iedereen is trots op haar, maar toch loopt ze niet naast haar schoenen van eigendunk. Ze staat altijd voor alles en iedereen klaar.

    Cassie is depressief. Ze ziet alles somber in en vraagt zich bij alles wat ze doet af wat het nut ervan is. Ze wil alleen gelukkig geen zelfmoord plegen. Wel is ze ontzettend onzeker. Vaak wordt ze beschreven als emo door kinderen die er helemaal niets van snappen. Maar dat boeit haar allemaal niet. Ze is hoe ze is, en als anderen het er niet mee eens zijn, mogen ze doodvallen van haar.

    Linda is een trut. Ze heeft té veel zelfvertrouwen en vind zichzelf dus helemaal geweldig. Ze is wel populair, maar iedereen is gewoon een meeloper bij haar. Stiekem is iedereen wat bang voor haar. Ze gedraagt zich als een slet. Ook qua kleding. Mini rokjes en shirtjes met lekker veel inkijk zijn helemaal haar stijl.

    Lynn is de jongste en erg verlegen. Behalve bij mensen die ze kent, dan is ze super gezellig. Ze alleen heeft totáál geen zelfvertrouwen. Maar geeft dat niet toe omdat ze, net als Marleen, doet alsof ze dat wel heeft. Ze heeft niet veel vriendinnen, maar 2 héél goede. Dat vind ze genoeg. Ze is soms rustig, maar sommige dagen is ze heel hyper. De meeste mensen beschrijven haar als een grijze muis. Maar dat vind ze niet erg.


    So, now it's your turn!


    everything, in time

    Ik ben gewoon Annissa? Die soms heel erg van "mood" kan veranderen. Meestal wel vrolijk is. Bijna altijd in haar eigen wereld zit, enz.

    UNCOMMON schreef:
    Ik ben gewoon Annissa? Die soms heel erg van "mood" kan veranderen. Meestal wel vrolijk is. Bijna altijd in haar eigen wereld zit, enz.


    Dat kan natuurlijk ook.:'D


    everything, in time

    Ik heb geen alter ego (cat)
    Maar, ik zal mezelf eens beschrijven dan (krul)
    Nicky, 14 jaar, verliefd, verlegen, soms onzeker :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Desolate schreef:
    (...)

    Dat kan natuurlijk ook.:'D

    Whahaha:Y)
    Ik vind niet echt dat ik meerdere persoonlijkheden heb. Ik heb gewoon één hele vage x,x

    Ik heb geen alterego's. Ik ben alles en niks tegelijk, probeer mij maar is uit te vinden :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    Ik heb geen alterego's. Ik ben alles en niks tegelijk, probeer mij maar is uit te vinden :Y)


    -Bekijkt je heel goed, en wrijft "interressant" over haar kin.-
    Bah, ik kan niets ontdekken!

    Haha, ik ben een mengelmoesje van die mensen. En soms, op een dag, ben ik er maar een. Vandaag ben/was ik een Alysse.


    everything, in time

    Ik heb geen alter ego's denk ik. Ik ben gewoon Renée.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb geen alter ego.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Pfft, nu voel ik me alleen.


    everything, in time