• Heey.
    Voor maatschapij moet ik een krant maken,maar ik weet niet hoe.Ik weet niet hoe ik een krant moet schrijven,ik kan moeilijk een verhaaltje er neer gaan zetten.EN het leuke is elk artikel moet min 700 worden hebben><"
    Weet iemand hoe ik datmoet doen,of heeft iemand tips.Want ik weet niet wat ik moet doen en het moet donderdag af(en ik kan ook niks aan mijn lerares vragen want die help niet)

    xx

    Edit:
    De krant moet over de exursie naar Brussel gaan.Ik heb een poaar punten gekregen die er in moeten staan maar ik weet niet hoe ik het moet verworden.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 14:56 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Maak een krant over je favo muzieksmaak?
    Dan kun je van iedere band een beetje biografie erin zetten?
    Ofzo? ;x

    Ik heb ook eens een krant gemaakt, met een groepje voor mentorles. Hij is echt heel goed gelukt. We hebben gewoon allemaal stukjes tekst zelf verzonnen, en mijn vriendin heeft die allemaal bij elkaar gevoegd en zo naast elkaar gescant, zo hadden we 6 bladzijdes vol met onzin :'D. -dat was trouwens ook de opdracht-


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    UNCOMMON schreef:
    Maak een krant over je favo muzieksmaak?
    Dan kun je van iedere band een beetje biografie erin zetten?
    Ofzo? ;x

    Het moet over de exursie naar Brussel gaan.En bepaalde punten meten er n staan mara ik weet echt niet hoe ik dat moet schrijven.Ik heb het merendeel niet gezien of bezocht.En dan moet het ook nog in eigenworden anders is het plagiaat ofzo.Ik weet niet hoe ik dat moet verworden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Over muziek jh fzu
    mode x)