• Ik heb dus een nieuw idee (: Maar ik heb het gevoel dat hier al zo'n verhaal over is, maar ik ben het niet zeker. Dus jullie moeten me helpen. Het gaat alleszins over tokio hotel, dat moet ik jullie meegeven.

    Bill Kaulitz, de beroemde zanger van de band Tokio Hotel, krijgt al een paar dagen rare dromen. Steeds ontmoet hij een meisje, haar lichaam en gezicht zijn vaag, maar steeds worden ze duidelijker. Kilometers verderop woont een meisje, Marsha Dawn, dat ook ‘s nachts bezoek krijgt in haar dromen door een jongen. Hoe langer ze over hem droomt, hoe duidelijker zijn gezicht en lichaam wordt. Beiden weten ze niets van elkaars bestaan, totdat ze op televisie worden gezien. Bill door zijn beroemde carrière en Marsha omdat ze vecht voor meer mensenrechten. Bill gaat meteen op zoek naar haar en er ontstaat een mooie liefde. Maar wat als het leven van Bill Marsha te veel wordt?


    Wel/Niet op Q?
    Doen/Niet?
    Naam goed?
    Titel? (Ik dacht aan: "Dreams reveal truth" )
    Rollen?

    [ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 10:51 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind het een goed idee.
    Maar, ik ben nogal ideeloos, voor de moment (A)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik denk wel dat het een goed idee is, de naam is goed en ik vind Dreams reveal truth ook goed!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Edit: Ohja, zou ik rollen doen of niet?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    MET (cat) want ik wil er een =3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    MET (cat) want ik wil er een =3

    Thah :'D Maar vertel eens, wat vind je van het idee (cool)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Doen, het is een leuk idee (:


    Home is now behind you. The world is ahead!