• Stiekem ben ik best wel bang dat mijn ouders, broertje en zusje dat gaan deze vakantie. Ik ga dus niet mee en mijn opa en oma komen mij zo halen. Maar ik ben dus best wel bang de mijn ouders, broertje en zusje verongelukken op weg naar vakantie of opweg naar huis :x
    Ik maak me gewoon te veel zorgen hoor en dat is redelijk normaal.
    Maar wie heeft dat ook wel eens?
    x'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik denk altijd dat mijn moeder verongelukt is als ze niet thuis komt op de afgesproken tijd ;x


    We can only learn to love by loving.

    Ik hoor, alleen niet meer zo heel erg, maar ik zou dat ook wel hebben als mijn moeder en broertje daar heen zouden gaan.

    ik heb dat ook soms , maar dan als ze met het vliegtuig weg gaan ofzo , dit jaar zijn ze naar italie geweest en normaal kan ik ze atlijd bereiken maar op een avond waren ze echt weg x__x toen zat ik te flippen x_x
    maar maak je maar niet te veel zorgen zou ik zeggen ^^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Haha, gelukkig ben ik niet de enige.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Is wel normaal neem ik aan? Ik heb er soms ook wel last van hoor Ö


    I don't need words to feel those lips.

    SMELLYALATA schreef:
    Is wel normaal neem ik aan? Ik heb er soms ook wel last van hoor Ö

    Oké, ik ga niet mee omdat ik niet mee wil en om deze angst te overwinnen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 14:57 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ook,
    zelfs als mijn ouders en zus wat langer wegblijven dan ze normaal doen of dan ze gezegd hadden ben ik al ongerust.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 16:33 ]

    Is normaal.
    Mijn moeder en stiefvader zijn sinds zondag op bezoek bij mijn zus in Spanje, en ik was ook als de dood.. Ben ik nog steeds best wel eigenlijk.
    Maar joh, hoe klein is de kans?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb dat ook altijd, maar ik zit dan zelf ook in die auto.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb da soms ook :S
    Gewoon als men ouders wat langer weg zijn, dan is da van 'zijn ze oke, of waar blijve die"
    Ik ben gewoon bezorgd
    So your not alone :)


    Stop wishing, Start doing..

    Heb ik ook. Als mijn ouders ofzo weg zijn en niet toekomen op het uur dat ze zeiden, bel ik altijd ;D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik niet :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Nicol schreef:
    ik denk altijd dat mijn moeder verongelukt is als ze niet thuis komt op de afgesproken tijd ;x


    - hoi ;D

    Heb ik eigenlijk niet. Mijn ouders zijn nu op vakantie, en mijn moeder is ook best vaak op vakantie, maar heb er nooit over na gedacht,en verwacht dat ze heelhuids terugkomen ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ook.
    Mijn moeder gaat helemaal naar Gran Canaria, ik blijf bij vrienden slapen. En toch ben ik altijd ook bang dat er maar iets gebeurt is .__.


    your eyes are like stars in the night.