• Sinds Michael Jackson dood is , is iedereen fan van hem! Ineens is iedereen zo'n grote fan, de meeste kennen hooguit alleen maar 'Thriller'.Okey, het is erg dat hij dood is heel erg (want ik ben altijd al fan geweest) maar nu is hij ineens wél zo belangrijk .. k begrijp dat niet ;x net zoals bij Vincent Van Gogh .. iedereen vond zijn kunst lelijk en hij ging dood en ineens vond iedereen zijn kunst mooi.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Kom eens met wat vernieuwends? :'D Hier waren volgens mij al meerdere topics over.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ik deel je mening gedeeltelijk, ben namelijk geen fan van hem. Maar ja dat is raar.


    Why don't you break my heart

    Hij was levend.
    Ik was geen fan.
    Hij is dood.
    Ik ben nog steeds geen fan.


    I live for the applause, you will die for it.

    Eigenlijk ben ik nog steeds geen fan van hem.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb zijn muziek altijd al goed gevonden, niet dat ik fan was, dat ben ik overigs nu ook niet. (krul)

    JoJudicious schreef:
    Kom eens met wat vernieuwends? :'D Hier waren volgens mij al meerdere topics over.



    ik wist niets anders om over te klagen (a)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dik mee eens !


    Just a simple "I love you" (:

    Carnage schreef:
    Hij was levend.
    Ik was geen fan.
    Hij is dood.
    Ik ben nog steeds geen fan.


    Your make-up is terrible

    Tja, zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar, niets aan te doen. Je weet pas wat iets waard is als het er niet meer is.


    Life is hard and then we die

    Mensen zijn gewoonweg (stomme) onbegrijpelijke wezens.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2009 - 22:21 ]


    Let the Night embrace you

    Ik ben ook geen fan van hem :p
    Hij heeft wel goede liedjes maar das alles :)


    Stop wishing, Start doing..

    Ik vind zijn muziek nog steeds niet erg leuk ofzo :')


    -

    Ik vond zijn muziek al goed nu nog steeds, maar ik ben géén fan. Hij is dood -spijtig- en daar valt niks aan te doen.


    -

    Toen hij nog leefde, kende ik zijn muziek niet goed. Ik was er niet mee opgegroeid. Toen hij dood ging, werd zijn muziek opeens weer bekend en heb ik er ook wat van opgepikt. Nu vind ik zijn muziek echt geweldig, maar fan van Michael zelf? Nee.
    Ik ben het wel met je eens hoor. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Het is wel zo...
    Ik heb hem eigenlijk altijd wel iets vinden hebben...
    Maar ik ben geen fan ofzo. =]