• waar ik het over moeten hebben met mijn speech. ik moet met engels een speech maken -in het engels ><- over humor en/of werk. ik heb dus TOTAAL geen idee waar ik het dan over kan hebben. én ik heb een deadline; 8 uur moet het op een site ingeleverd zijn. STRES ALARM DUS.
    alsjeblieft, heeft iemand énig idee?!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Cabaret?

    UNCOMMON schreef:
    Cabaret?

    Dat doet iedereen al. )':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Demure schreef:
    (...)
    Dat doet iedereen al. )':

    ow, sorry =x
    misschien over... leraren met humor? ;D
    ofzo,ik zeg ook maar iets x,x

    Praat over de goede ouwe Engelse humor? Series zoals Keeping Up Appearances, Mister Bean, Blackadder, Are You Being Served,...
    Je kan over de structuur van die humor praten, bekende gezichten erin, typische grappen die meer voorkomen, ect
    ...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Comedy central?


    Life is hard and then we die

    Philadelphia schreef:
    Praat over de goede ouwe Engelse humor? Series zoals Keeping Up Appearances, Mister Bean, Blackadder, Are You Being Served,...
    Je kan over de structuur van die humor praten, bekende gezichten erin, typische grappen die meer voorkomen, ect
    ...


    Bedankt! Ik heb het als onderwerp gedaan, en heb het nét ingeleverd. -pfieuw-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Demure schreef:
    (...)

    Bedankt! Ik heb het als onderwerp gedaan, en heb het nét ingeleverd. -pfieuw-

    Wow, jij werkt snel oO Maar wel goed dat je het nog op tijd hebt kunnen inleveren! (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Wow, jij werkt snel oO Maar wel goed dat je het nog op tijd hebt kunnen inleveren! (:

    Ik hoefde alleen een soort plan te maken, met wat erin komt te staan. Dus eigenlijk werk ik heel langzaam. Tja, Quizlet hè.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Demure schreef:
    (...)
    Ik hoefde alleen een soort plan te maken, met wat erin komt te staan. Dus eigenlijk werk ik heel langzaam. Tja, Quizlet hè.

    Thih ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right