• Tja mijn oma past altijd op, op donderdag. Altijd heel gezellig hoor. Meestal als ik thuis kom is ze naar de Albert Heijn ofzo, ze laat altijd een briefje achter, vandaag ook.
    Rond 16:00 werd er op de huistelefoon gebelt. Ik neem op, is het oma. Ik denk: Huh, sinds wanneer heeft oma een mobieltje? Ligt ze in het ziekenhuis. Zei ze doodleuk: ,,Ja het is niets ernstigs hoor" Dus ik als een speer naar het ziekenhuis. Was het echt niets ernstigs XD ze was gevallen, maar omdat de personen die haar hielpen zo bezorgd waren werd de ambulance gebeld :P Dus zij helemaal naar het ziekenhuis gegaan, spoed eisende (!XD) hulp. Daar twee uur gezeten om uit te vinden dat ze alleen wat gekneusd en verrekt heeft en we mogen weer gaan.
    Jottem, dat was me het avontuurtje wel xD


    Life is hard and then we die

    Whaha.
    Gelukkig dat alels goed is.. <3

    Die oma's toch. :Y)
    Maar gelukkig is het dan niks ernstigs!

    Agos, het arme vrouwtje. :'D Gelukkig dat het goed met dr gaat. :3


    blame the bully.

    Ahw arme oma, hoop dat ze zich niet te veel pijn heeft gedaan bij het kneuzen? Kan me voorstellen dat jij wel even geschrokken bent o.o!


    Wie du mir, so ich dir.

    Mijn oma valt minstens een x per jaar ergens vanaf o.o echt niet normaal.


    Maar Wel zielig voor je oma =] wns der beterschap van mij


    We can only learn to love by loving.

    Oeh, das dan een stuk beter dan de mijne. Die van mij had twee polsen gebroken en nog wat gekneusde ribben en moest daar vervolgens ook twee uur zitten.
    Spoed. Ja, ammehoela ><
    Maar beterschap gewenst :]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2009 - 18:19 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Arm omatje! Ik kan me helemaal voorstellen dat jij je even rot schrok! Gelukkig is alles oké met haar. (:


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Aurelia schreef:
    Oeh, das dan een stuk beter dan de mijne. Die van mij had twee polsen gebroken en nog wat gekneusde ribben en moest daar vervolgens ook twee uur zitten.
    Spoed. Ja, ammehoela ><
    Maar beterschap gewenst :]
    inderdaad, dr lag ook een vent met een bloedende blaas, moest ook een half uur wachten. Ik bedoel... hallo? Spoed?


    Life is hard and then we die

    Hahaaa :'D
    Gelukkig dat alles goed met haar is!


    Never run out of reasons to smile...

    Haha, gelukkig dat het wel goed met 'r gaat. Maar een ambulance-ritje kost vaak wel 700/800 euro. o.o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jeetje... Dat is een dure kneuzing dan, want een ambulanceritje is niet goedkoop volgens mij...


    And so the lion fell in love with the lamb <33

    Thaaaaaaaaaaaaah.
    Best dat er niets ernstig aan de hand was.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Dysfunction schreef:
    Jeetje... Dat is een dure kneuzing dan, want een ambulanceritje is niet goedkoop volgens mij...
    Nee klopt, maar ze had 'r verzekering bij 'r dus..


    Life is hard and then we die

    haha
    gelukkig dat het niets ernstigs was.


    Just a simple "I love you" (: