• Kreunend lig ik op de grond,Tranen stromen over mijn wangen.''Whaha,ja muurbloempje zo zit je stil in de klas en zo lig je jankend op de grond whaha!'hoor ik het schille gelach van Fanny,Haar vriendinnen lachen schel mee.Ik slik met moeite en kijk door mijn tranen heen naar boven.Ik zie dat er een vuist op me af komt.'Nee alstubliefd niet doen!'smeek ik en ik hou mijn handen voor mijn gezicht.Te laat ik voel een harde vuist tegen mijn handen zodat mijn handen mijn mond aan raken weer allemaal bloed.Mijn lichaam schokt.De pijn voel ik bijna niet meer de meeste pijn komt van binnen.Met mijn handen voor mij gezicht stamel ik 'Waarom?Waarom doen jullie nou zo iets?Ik heb jullie toch nooit iets misdaan?'.'Jij bent gwn dom!'zegt Gina het zusje van Fanny.'Jij was altijd het stille meisje maar ondertussen roddel je over ons,terwel jij altijd in de pauze ons huiswerk mocht maken een schande!'hoor ik Fanny zeggen''Een schande'zeggen haar vriendinnen pesterig mee.Ik besluit niks te zeggen.'Kom meiden we gaan,dit kutwijf verdient het niet om in elkaar geslagen te worden door deze knappe meiden'zegt Fanny.Ik hoor ze weglopen.'Maar toch deden jullie het!vieze heksen!'floep ik er uit.Gelijk hou ik mijn mond dit had ik beter niet moeten zeggen.Meteen hoor ik iets van 12 voeten tikken op de stoep.ik knijp mijn ogen dicht en maak me zo klein mogelijk ik negeer de pijn die door mijn lichaam schiet.

    Miss een keertje proberen?
    http://www.quizlet.nl/stories/8224/hello-help-somebody-help-metwilight-story/

    Dikke Smakk :P

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 21:44 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Part 2 is er

    http://www.quizlet.nl/chapters/91893/mamik-ga-wegpart-two/
    nu ga ik pitte

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 22:25 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    wel goed! (Y)
    maar wat heeft dit te maken met twilight?

    het is een twilight story :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    haha Xd


    silence can destroy,