• Haay x3

    Nouja ik ga dus een nieuw verhaal maken over the Jonas brothers en ik wil het zeg maar zo doen:

    Je bent een meisje dat gestalkt wordt door iemand,maar je weet niet wie.Uiteindelijk kom je erachter dat je niet verder kan leven zo,maar je durft het niet tegen je ouders te vertellen.Je wilt heel graag weg uit huis,omdat diegene je blijft stalken,dus je loopt op een dag weg,maar je weet niet waarheen.Je hebt gelukkig de creditcard van je vader en moeder gejat want die hebben nogal veel geld.Uiteindelijk besluit je om met de boot naar Engeland te gaan en boek je daar een hotel plus kamer.Wat je niet weet is dat Tokio Hotel daar verblijft en je bent een grote fan van ze.Uiteindelijk krijg je een relatie met Bill,maar die loopt snel stuk omdat hij te veel tourt.Je bent er kapot van en eet niks meer en je bent alleen maar depri.Op een regenachtige dag ga je naar buiten om de zorgen even van je af te laten regenen.En daar kom je hem dan tegen,je droomjongen..


    Weten jullie een titel?

    x3


    Lalalalalalalala.

    Bill Is'nt My Dreamboy!

    Or something like that, ik ben hierr ni goe in, ik probeer gwn :P


    007

    please meer reacties^^


    Lalalalalalalala.

    Van een stalker tot een Droomjongen.

    Alles ging mis Tot dat eene moment.

    Plots een Glitsterende Ster aan de hemel.

    Van de oude ik tot de Nieuwe ik.

    ..Nee ik kan niks verzinne me brein staat op 0..

    xD

    Doeii,

    Bad Thing gone good. XD

    When it all falls apart, there's still the prince with the Allstars (of een ander kenmerken aan Dreamboy :D)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Plots een Glinsterende Ster aan de hemel.


    die neem ik^^

    toch bedankt voor al jullie reacties(:


    Lalalalalalalala.