• Ja, ik had gisteren een sweet sixteen feest ding geval. En thja, ik kwam daar met koppijn aan, en had mezelf voorgenomen niks te drinken. Nou hebben ze me dus toch overgehaald, 1 glas smirnoff werden er al gauw 3 + 2 glazen breezer! Nou had ik daar gisteren avond geen last van omdat ik aangeschoten was maar nu, jezus! Ik heb normaal nooit een kater! En nu moet ik ook nog stiekem gaan doen tegenover mijn ouders, ik ben pas 15 en mag dus niet drinken. Ik ben zooooo stom geweest, en het is mijn eigen schuld, maar heeft iemand tips tegen een kater/zware hoofdpijn??


    -

    Paracetamol? Goed rusten? Idunno =x

    Veel rusten, kruik op je hoofd leggen, Citroen sap drinken helpt tegen katers. Een warme douce/bad


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dankje, ik ga nu in bad.


    -

    Nou, ik zou zeggen, laat die pijn maar goed doorvoelen, dan maak je niet nog een keer dezelfde fout.

    Als je stiekem wilt drinken, doe het dan goed. (cat)

    Prodigy schreef:
    Nou, ik zou zeggen, laat die pijn maar goed doorvoelen, dan maak je niet nog een keer dezelfde fout.

    Als je stiekem wilt drinken, doe het dan goed. (cat)

    Ja, ik weet het! Ik ben dom! (cat)


    -

    Meer drinken. ;x
    Bananen eten schijnt te helpen. Maar de volgende keer als je naar een feest gaat moet je eerst veel melk drinken, dat zorgt voor een soort slijmlaag - ik weet niet precies hoe het zit - maar het helpt wel. :'D

    Devious schreef:
    Meer drinken. ;x
    Bananen eten schijnt te helpen. Maar de volgende keer als je naar een feest gaat moet je eerst veel melk drinken, dat zorgt voor een soort slijmlaag - ik weet niet precies hoe het zit - maar het helpt wel. :'D

    Whaha, dat ga ik eens proberen zeg! XD


    -

    Everlasting schreef:
    (...)
    Whaha, dat ga ik eens proberen zeg! XD

    ^^

    Ik mag dan misschien ont-zet-tend preuts klinken nu, maar ik ga voor mijn 16e nog helemaal geen alcohol drinken. Ik vind het daarom nogal stom van je dat je nu al best wel veel hebt gedronken. Maar je weet zelf al dat het dom was, dus dat is al goed.
    Iedergeval, veel water drinken, paracetemol innemen, en ga slapen of zo. Verder weet ik niet zoveel. Sterkte!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sedergine.


    Just a simple "I love you" (:

    Demure schreef:
    Ik mag dan misschien ont-zet-tend preuts klinken nu, maar ik ga voor mijn 16e nog helemaal geen alcohol drinken. Ik vind het daarom nogal stom van je dat je nu al best wel veel hebt gedronken. Maar je weet zelf al dat het dom was, dus dat is al goed.
    Iedergeval, veel water drinken, paracetemol innemen, en ga slapen of zo. Verder weet ik niet zoveel. Sterkte!

    Normaal drink ik ook niet zo veel, 1 glas vind ik genoeg. Maar mijn vriendin vertelde pas na het 3e glas smirnoff dat het smirnoff was want ik vond het naar bitterlemon smaken! XD Toen ik opstond merkte ik dat ook ineens, alles was heel fel en ik moest steeds lachen, nou was het dus wel gezellig maarik baal gewoon dat ik zoveel op heb! Het is gewoon dom van me.


    -

    Paracetamol en slapen. Dat is bij mij het enige dat werkt x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Rusten en een pijnstiller ofzo? (:


    Never run out of reasons to smile...

    Demure schreef:
    Ik mag dan misschien ont-zet-tend preuts klinken nu, maar ik ga voor mijn 16e nog helemaal geen alcohol drinken. Ik vind het daarom nogal stom van je dat je nu al best wel veel hebt gedronken. Maar je weet zelf al dat het dom was, dus dat is al goed.
    Iedergeval, veel water drinken, paracetemol innemen, en ga slapen of zo. Verder weet ik niet zoveel. Sterkte!

    Vind je dat veel?
    Woeh, ik was laatst op een feest van een vriend van mij die 15 werd en onder die vriendengroep [/iedereen jonger dan 16] werd pas veel gedronken.

    backontopic:
    Water of melk drinken, en brood eten!
    Want brood absordeert de alcohol en water zuivert je lichaam. Ik weet niet wat er met melk gebeurt behalve dat er een soort slijmlaag gebeurt.
    beterschap. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Keelhauled schreef:
    (...)
    Vind je dat veel?
    Woeh, ik was laatst op een feest van een vriend van mij die 15 werd en onder die vriendengroep [/iedereen jonger dan 16] werd pas veel gedronken.

    backontopic:
    Water of melk drinken, en brood eten!
    Want brood absordeert de alcohol en water zuivert je lichaam. Ik weet niet wat er met melk gebeurt behalve dat er een soort slijmlaag gebeurt.
    beterschap. (:

    Dankje, ik zal het proberen!^^


    -