• Dit word volgens mij een lang stuk :’)
    Okeej ik vond dus een jongen van mijn school leuk, maar op kamp leerde ik dus zijn echte ik kennen en ik ben enorm op hem afgeknapt. Hij was heel erg arrogant en hij voelde zich te goed om met iemand te praten behalve zijn eigen vrienden, ook had hij soms uitspraken dat je dacht, WTF?!

    Op kamp (nu 2 week geleden) heb ik heel veel nieuwe mensen van school leren kennen, zo ook een jongen waar ik vanaf het eerste moment al veel lol mee heb. Ik heb hem leren kennen op de avond dat we allebei wel aardig aangeschoten waren, we hebben een beetje gepraat, foto’s gemaakt en de hele avond geknuffeld. De volgende dag zat ik naast hem in de bus en mocht ik met hem muziek meeluisteren, terwijl een meisje die het voor mij vroeg niet mocht. We hebben de hele busreis echt enorme lol gehad. De dagen er na op school hebben we nog steeds heel veel contact. We zitten elke pauze met een hele groep bij elkaar en het is heel gezellig. Die jongen zit ook elke keer bij me en we luisteren wat muziek, praten over van alles en nog wat, hebben lol, zitten elkaar te poken of we liggen tegen elkaar aan omdat we moe zijn. Het contact word gewoon steeds beter en het is ook elke dag heel gezellig.

    Nu vind ik hem dus leuk...
    Normaal als ik iemand leuk vind durf ik niks tegen diegene te zeggen, alleen op MSN of Hyves, maar bij deze jongen is het anders. Ik durf met hem te praten enz maar zodra hij online is weet ik niks te zeggen of durf ik niks te zeggen. Ik heb tot nu toe nog maar 2 hele kleine gesprekjes op MSN gehad met hem. Ik weet echt niet wat ik tegen hem moet zeggen op MSN. Ergens ben ik wel blij dat ik wel tegen hem durf te praten, maar ik baal er soms ook van dat zodra hij op MSN is ik niks meer weet, zoals nu... Hij heeft iets in zijn naam staan dat hij altijd alles verkloot en hoopt dat er nooit meer een morgen komt, ik wil hem dan aanspreken met wat er is, maar ik doe het dan weer niet want dan voel ik me weer zo'n opdringerig meisje die alles wilt weten (wat ik er overigens niet mee bedoel, alleen om hem te helpen)

    En ik heb echt de neiging om het tegen hem te zeggen, dat ik hem leuk vind, maar ik ben bang voor zijn reactie. Hij is best wel verlegen op bepaalde momenten en iedereen van onze vriendengroep vind hem schattig (wat hij ook echt is), maar hij, een vriend van hem en ik zijn de enige die nog geen relatie hebben, de rest heeft allemaal een vriend of vriendin. En hij en die vriend van hem zijn altijd samen, heb je B dan heb je G ook meteen erbij en andersom. En ik denk dat het nog best wel vroeg is om het hem te zeggen aangezien ik hem nu dus nog maar iets van 2 weken ken. Plus ik zeg nu wel heel stoer dat ik de neiging heb om het hem te zeggen, als het er op aan komt durf ik niet.

    Ik ben volgende maand jarig en een week na mijn verjaardag ga ik een feest geven. Ik ga hem en zijn vriend ook uitnodigen en waarschijnlijk blijven ze dan slapen omdat hun ver weg van mijn huis wonen. Ik heb nu echt al 3 dagen dezelfde droom. Ik droom dan dat het mijn feest is en hun er ook zijn en dat we een heel gesprek hebben ’s avonds laat als iedereen slaapt en we dan wat krijgen… Tuurlijk dromen hoeven niks te betekenen, maar ik vind het raar dat die al 3 nachten achter elkaar voor komt…

    Ik haat echt het weekend omdat die vriendengroep er dan niet is en hij ook niet, we wonen allemaal ergens anders en vaak ook nog enorm ver weg (hij woont het verst van allemaal) dus afspreken kan ook niet zo makkelijk + ik durf ook echt nog niet met hem alleen af te spreken. Volgende week hebben we herfstvakantie en ik zie daar zo erg tegen op, gewoon omdat ik die hele groep moet missen en ik hem dus gewoon niet zie. Ik word ook helemaal gek van mijn gevoelens, ik ben zo onzeker als maar kan als het op dit gebied aan komt…

    Hebben jullie tips of zo hoe je er achter komt of hij jou ook leuk vind? Hoe je het het beste tegen hem kan zeggen? Of iets anders wat misschien wel handig kan zijn?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2009 - 23:22 ]


    dream, dare, fly!

    Ik heb niet echt tips ofzo, maar wacht even af en als je merkt dat hij je oko erg leuk vind, dan moet je het gewoon zeggen ofzo, en vertrouw op je dromen ? (à )


    None but ourselves can free our minds.

    Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Maar het klinkt wel alsof hij jouw iniedergeval héél aardig vind. Ga gewoon lekker doen, durf of de waarheid doen ofzo :3 Het is een beetje dom maar kan werken.
    Ik heb geen idee sorry.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nog een andere optie is hem kussen =$. Maar ik denk niet dat dat de ideale optie is. (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    smileforme schreef:
    Nog een andere optie is hem kussen =$. Maar ik denk niet dat dat de ideale optie is. (cat)


    Haha die neiging heb ik echt zow erg gehad vrijdag :X
    Maar ik denk dat dat best wel verkeerd uit gaat pakken helemaal omdat hij nog niks door heeft waarschijnlijk :')


    dream, dare, fly!

    Decoy schreef:
    Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Maar het klinkt wel alsof hij jouw iniedergeval héél aardig vind. Ga gewoon lekker doen, durf of de waarheid doen ofzo :3 Het is een beetje dom maar kan werken.
    Ik heb geen idee sorry.


    Haha dat is wel een goed idee doen durf of de waarheid :3
    Ik zal hem onthouden!


    dream, dare, fly!