• Nou mijn pinocde van mijn telefoon is geblokkeert(vraag me niet hoe) en ik toetste dus die PUK-code in,alleen er staat dan de hele tijd: foute PUK-code.Dus ik blijf proberen tot ik op een gegeven moment SOS zie staan.Dus ik dacht oh dat za vast wel die service zijn van het merk van mijn mobiel dus ik druk daar op en ik had toevallig rette mich van tokio hotel opstaan,hoor ik in een keer zo: Alarmcentrale 112,en rette mich stond nogal hard.Dus ik verstijf helemaal ik dacht echt zo van wtf 112? dus ik hang zo snel op en nou hoop ik dus dat er geen politie bij me thuis komt ofzo,want anders vermoord mijn vader me zo hard x'D


    Lalalalalalalala.

    :O

    Lekkerdan:O xD Die telefonist(e) zal ook wel gedacht hebben van wtf x']

    Khoop ook nie voor je dat de politie bij jou komt:O

    Ohneeh:o Nog iemand heeft ooit zoiets voor gehad, e ndaar is de politie bij komen kijken!:o
    Ik hoop voor jouw dat ze niet komen!


    Get outta my head!

    Ohneeh:o Nog iemand heeft ooit zoiets voor gehad, e ndaar is de politie bij komen kijken!:o
    Ik hoop voor jouw dat ze niet komen!



    oh my god,je maakt me serieus bang Ö


    Lalalalalalalala.

    (...)


    oh my god,je maakt me serieus bang Ö


    Als de politie komt, kom ik ze persoonlijk wegjagen o.o''

    (...)

    Als de politie komt, kom ik ze persoonlijk wegjagen o.o''



    Yay<33 x'D


    Lalalalalalalala.

    AHAHAH XD
    Omg, dat had ik ook een keer, maar laat ik je gerust stellen; de politie komt niet langs. Je hebt wel kans dat ze op zo'n auto-ding terug bellen, en dat je dan een bandje aan de lijn krijgt.

    AHAHAH XD
    Omg, dat had ik ook een keer, maar laat ik je gerust stellen; de politie komt niet langs. Je hebt wel kans dat ze op zo'n auto-ding terug bellen, en dat je dan een bandje aan de lijn krijgt.


    Die bandjes zijn irritant o.o''

    AHAHAH XD
    Omg, dat had ik ook een keer, maar laat ik je gerust stellen; de politie komt niet langs. Je hebt wel kans dat ze op zo'n auto-ding terug bellen, en dat je dan een bandje aan de lijn krijgt.



    Maar ik heb mijn telefoon uitgezet en ik ben ook van plan om hem nooit meer aan te zetten x'D ik gooi hem gewoon in de wc ofzeu x'D


    Lalalalalalalala.

    (...)


    Maar ik heb mijn telefoon uitgezet en ik ben ook van plan om hem nooit meer aan te zetten x'D ik gooi hem gewoon in de wc ofzeu x'D
    Nee, hoeft niet, je hebt alleen kans dat ze het 1e uur terug bellen ofzo, en als je dan niet opneemt steken ze er heus geen aandacht meer in. [/eigenervaring]

    (...)


    Maar ik heb mijn telefoon uitgezet en ik ben ook van plan om hem nooit meer aan te zetten x'D ik gooi hem gewoon in de wc ofzeu x'D

    GhihxD De beste oplossing!^^
    Bewijs materiaal vernietigen!^^xD


    Get outta my head!

    Heb jij weer voor, xD ocharme schat,!!!!!


    *He's the one.

    (...)
    GhihxD De beste oplossing!^^
    Bewijs materiaal vernietigen!^^xD



    whahaha ja(6)


    Lalalalalalalala.

    O.o x3
    GENIAAL SIHAM !! x3 soiets kan jouw alleen gebeure of my O_o x3 mar goed.. x3

    Alsk mens vn alarmcentrale was souk egt heel vaag opkyke x3


    We can only learn to love by loving.

    O.o x3
    GENIAAL SIHAM !! x3 soiets kan jouw alleen gebeure of my O_o x3 mar goed.. x3

    Alsk mens vn alarmcentrale was souk egt heel vaag opkyke x3



    whaahahha x'D oh my god scheisse straks denken ze dat het 1 van de jongens van tokio hotel was:O x'D


    Lalalalalalalala.

    (...)


    whaahahha x'D oh my god scheisse straks denken ze dat het 1 van de jongens van tokio hotel was:O x'D



    trouwens perfecte manier om ze te onmoeten^^


    Lalalalalalalala.