• Is er hier een vriend van mijn broer. -Eigenlijk heeft die wel een schattig gezicht bytheway- Maar zitten ze dus op guitar hero te spelen. Begint die dude ineens mee te zingen met een liedje, op een kei hoge meisjes stem -doet die expres- waardoor ik dus niet meer bij kom van het lachen want nu staat die nog eens domme pasjes met de gitaar te doen Oo'
    Nog iemand van zo'n idiote broervriendjes?:')

    film het en zet het op youtube(A)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Mijn broer heeft de meest idiote vrienden
    ik magf ze allemaal niet zo
    BEHALVE ALEXANDER
    want die is vetschattig ; heeft hele bos krullen is heel grappig en ij doet aardig tegen me haha

    EN hij ging mijn cake opeten toen ik ehm gebakken had ;x da was wa minderr


    We can only learn to love by loving.

    Ghhaa, soms heb ik ook een idiote zus. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    raindrups schreef:
    film het en zet het op youtube(A)

    Nee dat gaat niet lukken spijtig genoeg (':

    Mijn broer heeft alleenmaar raare vrieden.
    er bleef er laatst eentje slapen, toen er k3 Zoekt k2 finale was. en ik zat dat beneden te kijken. Maar ik was heel druk, en ging al die dansjes mee doen ;x
    Kwamen ze drineken hallen, ging die naast me staan mee dansen en zingen.. x'D
    En hij kenden werkelijk bijna die helle tekst ofzu.. x'D
    Ik heb nog nooit zo gelachen..
    Want het was egt zoon gotich geval, en ik had dat eg tniet van hem verwacht. x'D

    [ bericht aangepast op 10 okt 2009 - 17:19 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    Mijn broer heeft alleenmaar raare vrieden.
    er bleef er laatst eentje slapen, toen er k3 Zoekt k2 finale was. en ik zat dat beneden te kijken. Maar ik was heel druk, en ging al die dansjes mee doen ;x
    Kwamen ze drineken hallen, ging die naast me staan mee dansen en zingen.. x'D
    En hij kenden werkelijk bijna die helle tekst ofzu.. x'D
    Ik heb nog nooit zo gelachen..
    Want het was egt zoon gotich geval, en ik had dat eg tniet van hem verwacht. x'D

    Hahahaha geweldig ;D