• ja een pendel ><
    ofso :o dat is een keting (die kan je zelf maken ) die op je 'toekomst vragen' antwoord kan geven..maar alleen ja en nee vragen
    als ie hee nen weer gaat is en JA e nals hij rondjes draait is het NEE (of anderssom >< )
    bv. krijg ik later 5 kinderen? x'D
    (*hij draait rondjes*
    NEE (of ja -.-) DAT WEET IK NIET PRECIES x'D

    maar is dat echt zo O.o of is het gwn bullshit x'D
    SNAP? you get the point? ><
    hoop dat ik antwoord krijg (A)
    Xpatricia


    don't Worry...Be gay.

    het heeft niks met je toekomst te maken lieve schat,je kunt vragen stellen aan je onbewuste over dingen van jezelf,het heeft du niks met je toekomst ofzeu te maken


    Lalalalalalalala.

    Uhh.. Ligt eraan wat je gelooft. Ik heb het nooit gedaan, maar als je erin gelooft kan het best wel waar worden... Maar dat ligt toch aan je beslissingen...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    het heeft niks met je toekomst te maken lieve schat,je kunt vragen stellen aan je onbewuste over dingen van jezelf,het heeft du niks met je toekomst ofzeu te maken

    IK VIND VA NWEL! x'D


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    IK VIND VA NWEL! x'D


    Kutje dat heeft er niks mee te maken hoor x'D


    Lalalalalalalala.

    als ik dat de bij iemand doe .. dan gebeuren er best rare dingen...knipperende lampen O_o iemand die op de deur klopt terwijl ik alleen thuis ben O_o YEAH SICK! ik doe het niet meer -_-' das eng

    als ik dat de bij iemand doe .. dan gebeuren er best rare dingen...knipperende lampen O_o iemand die op de deur klopt terwijl ik alleen thuis ben O_o YEAH SICK! ik doe het niet meer -_-' das eng



    wajoo what the fuck,creepy O.o


    Lalalalalalalala.

    (...)


    wajoo what the fuck,creepy O.o


    idd ik kon niet meer slapen x'D

    ik had een trauma O_o XD

    (...)

    idd ik kon niet meer slapen x'D

    ik had een trauma O_o XD



    whahaha x'D


    oh dat was jij op trauma tv:O


    Lalalalalalalala.

    (...)


    whahaha x'D


    oh dat was jij op trauma tv:O



    WIE TV?? O_o

    nee man x'D ik kom niet op tv anders ontdekken ze mijn talent XD nee graje :'D

    (...)


    WIE TV?? O_o

    nee man x'D ik kom niet op tv anders ontdekken ze mijn talent XD nee graje :'D



    trauma tv,weet ik veel zo'n prgramma met mensen die trauma's hebben ofzeu x'D ooooh je moet mee doen aan Holland got tallent x'D


    Lalalalalalalala.

    geen idee Karel x3


    We can only learn to love by loving.

    DAMN! IK WIL HET ENE KEER DOEN =D
    ik maak de laatstetijd nooit wat mee x'D


    don't Worry...Be gay.

    DAMN! IK WIL HET ENE KEER DOEN =D
    ik maak de laatstetijd nooit wat mee x'D



    whahaha jezus zeg,straks komt ze hier helemaal getraumatiseerd op quizlet en dan: MAMA IK WIL NOOIT MEER PENDELEN x'D


    Lalalalalalalala.

    ik heb het een keer gedaan.

    je meot dat ding stil houden en dan vragen of er een geest is zoja gaat ie bewegen.

    dan moet je vragen wat ja nee en misschien is..

    je meot wel uitkijken met kwade geesten..


    I go wherever you will go..

    (...)


    whahaha jezus zeg,straks komt ze hier helemaal getraumatiseerd op quizlet en dan: MAMA IK WIL NOOIT MEER PENDELEN x'D

    als ik bang word Dan ga ik gwn weer klappen :Y)


    don't Worry...Be gay.