• Ik wil graag een nieuwe serie beginnen maar ik wil eerst weten wat jullie van het idee vinden, ik wil namelijk niet straks maar 5 lezers ofzo hebben omdat het onderwerp jullie niet aanspreekt.xD

    Het idee is dat Bill wordt aangehouden voor moord en nog meer op zijn schoonmaakster, maar hij is echter onschuldig maar maak dat maar een duidelijk aan de rechter..

    Watvinden jullie beginnen of niet?

    xx


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jaaa; Das een kei leuk idee! Ik zou er aan beginnen! (cool) Ik maak em zeker :D x


    Tanya is de beste.

    Der heeft weer iemand een 1 gegeven oke is hij nou zo slecht? echt jeesssssssssz


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    BEGINNEN !

    want ik maak hem!

    Het idee is origineel!!
    En ik vind persoonelijk dat je je niet veel van dat soort mensen aan moet trekken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Der heeft weer iemand een 1 gegeven oke is hij nou zo slecht? echt jeesssssssssz



    JEZUS MINA.

    Diegene krijgt egt met mij te maken o.o

    Ik Ga hem make ^^

    Hij staat erop!xD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hij staat erop!xD


    Hoe.. uhh.. Heet hij ;$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    http://www.quizlet.nl/quiz/190889/im-innoncence-i-couldnt-do-that-at-all-proloog/


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Der heeft weer iemand een 1 gegeven oke is hij nou zo slecht? echt jeesssssssssz


    nee.. die gene mag je gewoon denkik niet..hij of zij reageerd het af om 1tjes op je quiz te geven denkik ¬¬ levenloos ding dattie dan is..

    (...)

    nee.. die gene mag je gewoon denkik niet..hij of zij reageerd het af om 1tjes op je quiz te geven denkik ¬¬ levenloos ding dattie dan is..


    wie mag mij dan niet, dan weet diegene meer dan mij..Ik vind het gewoon laag.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.