• Op mijn (ex) vriendin? >.<
    De laatste tijd deed ze al super irritant want ze duwde constant iedereen en haalde irritante grappen met ons uit enzo. Ze probeerde ook mijn vriendje al af te pakken en ze roddelde achter mijn rug over me. Ik had haar verteld dat ik dit alles wist en toen ontkende ze het ook nog. Maar goed, ik had het haar dus vergeven. iedereen verdiend namelijk een 2de kans toch?(ze had ook al een geheim van me veraden aan mijn vriendje, toen was hij nog niet mijn vriendje xD). Maar vandaag ging ze egt te ver. Ze ging vandaag gewoon zomaar tegen iedere docent zeggen dat mijn vriendje sex met me wou(terwijl dat niet eens waar was) dus ik was ff boos op haar. Ik negeerde haar dus ff 10 minuten omdat ik zo pissig op haar was. Vervolgens krijg ik een briefje van haar over hoe zielig ik wel niet was enzovoort, dus toen besloot ik maar dat ze de pot op kon xD. Maar toen ze ontdekte dat we dus "ruzie" hadden ging ze egt vet kinderachtig doen. Ze ging elastiekjes naar me schieten en beledigen over mij te maken. Ik negeerde haar totdat ze opeens over mijn vader ging praten. Ze zei dat mijn vader een verader was en nog veel meer dingen. Dus toen was ik naar haar toegestapt en had haar gezegd dat ze haar fucking bek(sorry, maar ik was egt pissig)dicht moest houden. En ik had ook gelijk gezegd dat ik het laf vond van haar om elastiekjes naar me te schieten. Maar goed, nu gaat ze pas echt te ver want nu verzint ze roddels/leugens over mij en verteld die tegen mijn vriendinnen. Gelukkig geloven mijn vriendinnen haar niet maar ze gaat nu gewoon te ver. Ik had ook tegen haar gezegd dat ze niet nu teveel naaistreken bij mij moest leveren omdat ik "dingen" over haar wist. Ook al heeft ze mijn geheimen enzo aan iedereen verteld, toch vertel ik de hare niet want ik wil me niet zo laag als zij voelen. Maar als ze weer zo ver gaat kan ze wat terug verwachten...

    echt respect voor diegene die dit hele verhaatje heeft gelezen xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Omg wat erg voor je ;'(
    Maar gelukkig dat je friends het niet geloven


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Euhm, klinkt kinderachtig maar verzin dingen terug. Zij is in haar eentje, jij hebt je vriendinnen nog. ;]

    En andres gewoon praten, meestal de beste oplossing.


    -

    Hoe oud is dat kind, 5?!
    Dumpen die hap, je kunt beter krijgen.


    I clicked my heels and wished for you.

    Everlasting schreef:
    Euhm, klinkt kinderachtig maar verzin dingen terug. Zij is in haar eentje, jij hebt je vriendinnen nog. ;]

    En andres gewoon praten, meestal de beste oplossing.


    ik probeerde met haar te praten maar dat lukt niet want ze negeert me nu >.<
    Maar ze neemt ff een time-out om mij verot te schelden en dan negeert ze me weer verder. En zo gaat het de hele dag door >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Je vriendin is wel heel zielig. Maar jij reageert (best) goed. Niet terug doen wat zij deed. Je weet hoe het zelf voelt, dus het is goed dat je het zelf niet terug doet. Negeer haar voor ever (zo nodig) En ze word vanzelf rustig. (ervaring)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2009 - 20:14 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Laat dat -sorry voor het taalgebruik- kutwijf lekker stikken. Wat is zij diep gezonken.
    Iedergeval, je vriendinnen die aan jou kant staan zijn betere vriendinnen dan zij, dus die heb je altijd nog. En anders verzin je inderdaad lekker dingen zelf. ;D Is altijd leuk, ghehe.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wow, zelfs ík word hier boos om, om wat ze jou heeft geflikt. Dat kan je geen vriendin meer noemen nee. Ze is bagger x:
    Je hebt het goed aangepakt (:


    your eyes are like stars in the night.

    zij's sneu:$


    It's not the same without you.

    wtf wat is zij voor een kind.
    dat zijn allemaal van die kinderachtige dingen die je in de kleuterklas ofzo doet.
    negeer haar! blijf bij je andere vriendinnen, dat is het beste!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wat een zielig mens (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Allemaal bedankt voor de tips;)
    Ik zal proberen haar te negeren maar weet niet zeker of me dat wel gaat lukken xD
    Maar ik kan hierom gewoon zo erg boos worden >.<

    Want ik ben gewoon zo pissig, want ik heb haar niks aangedaan en nu doet ze al die dingen tegen mij terwijl ik haar niks heb gedaan -.-'

    [ bericht aangepast op 6 okt 2009 - 20:26 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Jouw "vriendin"is wel erg kinderachtig , elastiekjes?


    May the odds be ever in your favor.


    Mijn god.. Wat een zielig, klein koter.

    Als ze naar je toe komt moet je gewoon gelijk weglopen, of zeggen;

    'Ik praat pas tegen je als je je naar je leeftijd gedraagt.. Ik praat niet tegen kinderen van 3.'
    Dan gun je haar geen blik meer waardig en was je gewoon weggaan lopen.

    Ik vind dat jij je nog redelijk rustig houdt, als mensen eenmaal met bepaalde dingen spotten dan geef ik ze een paar dreunen, dan moet je me echt tegenhouden.


    -