• Ja, Karin van THDST. En ik ben heel erg benieuwd of ze de moeite gaat doen hem te lezen. Veel van jullie zullen waarschijnlijk wel weten hoe ik inmiddels over haar denk.

    Een tijdje terug kwam ik erachter dat Karin vroeger een kennis van me was. Ik herrineerde me haar toen als een heel ander persoon en ik moest haar nu toch echt wat dingen kwijt, dus vandaar die mail.

    Ik hoop dat ze het fatsoen heeft om hem te lezen en om misschien zelfs wel wat terug te sturen.

    Wat denken jullie? Karin kennende zal ze het waarschijnlijk knoerhard negeren of niet?

    xx.

    EDIT: Karin is de beheerdsters van het Tokio Hotel Dutch Street Team, dan gaat er bij veel mensen misschien wel een belletje rinkelen. BTW dit is geen 'laten we karin uitschelden-topic' dat doe je dan maar op hyves ofzo.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2009 - 20:47 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ga geen woorden meer vuilmaken aan dat mens. :')

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 okt 2009 - 20:45 ]

    Ik ken die Karin niet en ik heb geen flauw idee wat er gebeurd is :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Wie is dat? ;x


    You'll never dream alone. <3

    Ik ken haar niet. :X

    Ja, wie is dat? ;x

    Ze is zegmaar degene van Tokio Hotel Dutch Streetteam die alles regelt enzo.
    Nu ben ik nieuwsgierig, mag ik weten wat er gebeurd is? x:


    your eyes are like stars in the night.

    Beheerder Dutch Tokio Hotel Streetteam Hyve en medebeheerder van de Tokio Hotel Hyve.

    Nop, ik ken Karin niet. (: -zit niet vaak op fansites-


    You'll never dream alone. <3

    raindrop schreef:
    Ze is zegmaar degene van Tokio Hotel Dutch Streetteam die alles regelt enzo.
    Nu ben ik nieuwsgierig, mag ik weten wat er gebeurd is? x:

    Nou, wat is er niet gebeurd? :')

    Prodigy schreef:
    Beheerder Dutch Tokio Hotel Streetteam Hyve en medebeheerder van de Tokio Hotel Hyve.

    Oh.
    Wat is er gebeurd dan? Als ik dat mag weten


    Never run out of reasons to smile...

    raindrop schreef:
    Ze is zegmaar degene van Tokio Hotel Dutch Streetteam die alles regelt enzo.
    Nu ben ik nieuwsgierig, mag ik weten wat er gebeurd is? x:
    De manier hoe ze met dingen omgaat, klopt gewoon niet. Het is zwaar tegen de regels en ze is totaal een ander persoon geworden als dat meisje dat ik 14 jaar geleden ontmoette. En dat alles om een beetje macht en 'naam'. Maar back on topic.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2009 - 20:49 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Neup, bij mij gaat er geen belletje rinkelen.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    De manier hoe ze met dingen omgaat, klopt gewoon niet. Het is zwaar tegen de regels en ze is totaal een ander persoon geworden als dat meisje dat ik 14 jaar geleden ontmoette. En dat alles om een beetje macht en 'naam'. Maar back on topic.

    Oh. Nou, als ze zo is zoals jij haar beschrijft, denk ik dat ze je mailtje zal negeren.


    Never run out of reasons to smile...

    Dunno, ken het hele mens niet. En als ik moet geloven wat er hier allemaal over gezegd wordt hoef ik haar ook niet te kennen o.o


    No growth of the heart is ever a waste

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 1:21 ]