• als hier al een topic over is; wist ik dus niet xd maarja, whatever
    is het niet netter als je op je profiel alleen de twee of drie laatste oude gebruikersnamen laat zien?
    want als je er zoveel hebt, dan is dat overvol, en lastig vind ik ;x
    zelf heb ik het probleem niet, maar misschien bij iemand anders?
    EN AUB 'mijne neus der ni afbijte' als je het niet goed vind.
    xox'

    [ bericht aangepast op 5 okt 2009 - 17:02 ]


    - hoi ;D

    Ah, ja dit voorstel was al eerder geweest volgens mij. En ik ben er nog steeds voor.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ja zo'n topic is er al (:
    Ik ben voor al vond ik de link die er dan in de plaats komt te staan ook wel goed (:


    You're a star in heaven.

    Ik ben ook voor :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    ja, en dan een schermpje die je kan aanklikken als je ze allemaal wilt weten ofzo?


    Life is hard and then we die

    ik ben voor! ik heb zelf erg veel oude gebruikers namen en ook nog een paar met TH er in. Ik ben al lang geen fan meer! dat is best wel iritant als mensen dat dan zien en denken dat ik th fan ben.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    PUKKELxDING schreef:
    ja, en dan een schermpje die je kan aanklikken als je ze allemaal wilt weten ofzo?


    I live for the applause, you will die for it.

    vóór!
    en zou het misschien ook niet handig zijn, dat niet op elke naam van je een slot staat, dat je dat zelf kan wijzigen of iemand anders die wel of niet mag.


    your eyes are like stars in the night.

    PUKKELxDING schreef:
    ja, en dan een schermpje die je kan aanklikken als je ze allemaal wilt weten ofzo?

    Voor, en dan inderdaad een link ofzo voor de volledige lijst. (:

    Ik bijt je neus eraf! Maar ik ben voor!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik ben voor! ik heb zelf erg veel oude gebruikers namen en ook nog een paar met TH er in. Ik ben al lang geen fan meer! dat is best wel iritant als mensen dat dan zien en denken dat ik th fan ben.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik ben voor.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker