• In mijn klas zit een meisje dat is echt eng raar. Ze is heel stil, kijkt je boos aan als je tegen der praat en is volgens mij gewoon heel onzeker. best triest enz. maar als ze met een vriendin naar de bruggers gaat, doet ze in een x helemaal stoer en lacht ze enz. en zo snel als ze weer bij ons is sluit ze zich weer helemaal af van alles en iedereen.

    Maar op Hyves is ze nog vreemder : ze heeft dus een vriendje en we hadden al een x krabbels gezien waarin ze ging vertellen dat ze er 15 x wass uit getrapt -Hoezo Dikke Fail, geen enkele leraar weet haar naam :$-

    En wij vroegen erna zegt ze ' Ja me hyves was gehackt' dat klonk al onlogisch, welke hacker gaat nou met je vriendje krabbelen?

    maar goed :

    ze was opeens op donderdag en vrijdag niet op school en niemand wist waar ze was, ook de meisjes niet waarmee ze omgaat. Kijken we op hyves bij haar vriendje staat er :
    oo... dan is het wel lullig xD... ,maar ik kan nogsteeds beter schrijven !!!
    ik weet namenlijk hoe je dyslexie schrijft
    treiternacht= op de nacht van mijn party!!! wij gaan meedoen he ???
    ik zag jou net... liad & ik liepen een beetj halfdronken langs. ik in mijn hoerentruitje keihard roepen! LIAD EN MIRTE IN THA BUITEN!!! WHOOO
    best wel grappug. gaat bestwel lastig typen nou
    xxxx
    ny ook op de dag van mij party


    ik dacht echt

    Wtf? raarwijf ;x

    maar goed

    wie heeft er nog meer zulke rare figuren?


    We can only learn to love by loving.

    Woooh.
    Wij hebben 3 rare gozertjes, maar 1 kan goed tekenen. Jammer dattie blote vrouwen tekent 8'D

    Dat is inderdaad raar ja. Er zitten bij mij ook rare kinderen in de klas, maar niet zo raar zoals jij het nu over dat meisje hebt! :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben zelf het rare figuur (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3