Ik zou zéker niet gaan protesteren. Misschien kan het gewoon niet meer, en vinden ze het ook niet leuk dat ze moeten stoppen, en dan komen als die fans nog met de borden enzo.. Ik zou gewoon hun keuze respecteren. Ik ben niet in staat te belsissen over hun levens. Als ze het gewoon niet meer willen zou het vet matig zijn als je ze zou proberen te stoppen, dat is tegen hun wil, en dus feitelijk tégen Tokio Hotel. Ik zou het natuurlijk keijammer vinden, echt vreselijk, want het is supersupersuuuper toffe muziek, maar je kan ze er niet toe dwingen door te gaan. Als de fans zich er door gekwetst voelen is dat eigenlijk hun eigen schuld.. [een traantje hier en daar mag best hoor, maar bijna depressief zijn omdat ze stoppen ofzo, heb ik het dan over] Waarschijnlijk ben je er dan gewoon te ver in door gegaan. Je kan ook gewóón muziek luisteren .. =l Want ik geloof dat het bij sommige TH fans veel meer gaat om de Bill adoratie dan de muziek, dan vind ik het wel een beetje je eigen schuld als je in de put zit als ze stoppen.. =l
Maargoed, conclusie: Het moet zoals het gaat, en niet zoals ik altijd maar het wil, dus ik respecteer hun keuzes.
Gelúkkig, is dit niet echt van toepassing. Want ik zou er wel stevig van balen. x'D
Mew <3