• Ik zou graag eens aan een story beginnen en hem dan ook àfmaken, want dat lukt me nooit. Dus ik zoek iemand met een geweldig, origineel idee waar ik veel over kan schrijven en die andere mensen ook willen lezen. Daarna kies ik de beste verhalen er wel uit (als er tenminste meer als drie zijn) en laat ik alle Q-users stemmen op het leukste verhaal! Als je dit leest, zou je dan even gewoon je inspiratie willen laten werken en een leuk idee neerschrijven? En alstublieft geen TH-verhalen, maar andere beroemdheden mogen wel! Laten we het ook wel een beetje realistisch houden en niet gaan zeggen dat je Lady gaga ontmoet in je dorpscafé, oké? (:

    Hartelijk dank !


    All was well.

    Ik zal eens kijken wat ik allemaal voor je op mijn pc staan heb :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    IK WEET WEL WAT VOOR JE.
    WACHT WACHT WACHT.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3


    Wanneer Taylor op de set is voor New Moon, en hij 'Bella' en 'Edward' ziet zoenen, voelt hij zich plots een tikkeltje jaloers. Eerst denkt hij dat hij verliefd is op Kristen. Maar wanneer hij haar eens gezoend heeft, beseft hij zich dat het helemaal niet door Kristen komt. Hij is verliefd op Robert. Hij probeert het steeds te verbergen, maar stiekem flirt hij wel eens met Robert. Dan komt hij achter het type dat Robert wel zou zien zitten. Charmant, lief, knap. Lief is hij, knap misschien wel, misschien niet. Maar charmant? Speciaal voor Robert doet hij er alles aan om Prince Charming te worden. Hij moet en zal Robert krijgen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Moooore ideas ! (flower)


    All was well.

    Marihuana schreef:

    Wanneer Taylor op de set is voor New Moon, en hij 'Bella' en 'Edward' ziet zoenen, voelt hij zich plots een tikkeltje jaloers. Eerst denkt hij dat hij verliefd is op Kristen. Maar wanneer hij haar eens gezoend heeft, beseft hij zich dat het helemaal niet door Kristen komt. Hij is verliefd op Robert. Hij probeert het steeds te verbergen, maar stiekem flirt hij wel eens met Robert. Dan komt hij achter het type dat Robert wel zou zien zitten. Charmant, lief, knap. Lief is hij, knap misschien wel, misschien niet. Maar charmant? Speciaal voor Robert doet hij er alles aan om Prince Charming te worden. Hij moet en zal Robert krijgen.

    DIE IS LEUK


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Felicitous schreef:
    (...)
    DIE IS LEUK


    Kan jij er ook 1 verzinnen ? :Y)
    Ja, ik zaag, maar ik heb nog maar één idee ):


    All was well.

    Pfff. Ik verzin wel weer nog een idee voor je.
    [...] is de enige overlevende van de seriemoordenaar die bekend staat als de Green river killer. Al jarenlang leeft ze in angst. Hij heeft al een aantal jaren niet toegeslagen, maar wanneer de Green River Killer weer toe begint te slaan voelt ze zich weer geterorriseerd. Ze is de enige die weet hoe hij eruit ziet. Die hem kan identificeren. En zij is de enige die hij zoekt.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    Pfff. Ik verzin wel weer nog een idee voor je.
    [...] is de enige overlevende van de seriemoordenaar die bekend staat als de Green river killer. Al jarenlang leeft ze in angst. Hij heeft al een aantal jaren niet toegeslagen, maar wanneer de Green River Killer weer toe begint te slaan voelt ze zich weer geterorriseerd. Ze is de enige die weet hoe hij eruit ziet. Die hem kan identificeren. En zij is de enige die hij zoekt.


    Hea wacht, hoe kan de Green River Killer nu opnieuw toeslaan, als zij nog de enige overlevende is, en aan wie moet ze hem identificeren? Want er is toch niemand?

    -Voelt zich dom nu-


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Hea wacht, hoe kan de Green River Killer nu opnieuw toeslaan, als zij nog de enige overlevende is, en aan wie moet ze hem identificeren? Want er is toch niemand?

    -Voelt zich dom nu-

    Er zijn wel nog mensen, maar hij heeft vb aanslagen gepleegd op 10 mensen, waarbij zij de enigste is die deze overleeft heeft. Hij heeft niet heel de wereld uitgemoord ofso.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Er zijn wel nog mensen, maar hij heeft vb aanslagen gepleegd op 10 mensen, waarbij zij de enigste is die deze overleeft heeft. Hij heeft niet heel de wereld uitgemoord ofso.


    Oooh! Ik snap het!_O_
    Net als dat Harrydepotter als ENIGE die aanval van Voldemort heeft overleefd, maar er zijn natuurlijk nog wel heel veel meer mensen.

    Omg, wist ik natuurlijk wel.

    -Voelt zich nu nogsteeds dom.x'D-


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Oooh! Ik snap het!_O_
    Net als dat Harrydepotter als ENIGE die aanval van Voldemort heeft overleefd, maar er zijn natuurlijk nog wel heel veel meer mensen.

    Omg, wist ik natuurlijk wel.

    -Voelt zich nu nogsteeds dom.x'D-

    Ja, met hem kan je het vergelijken :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Desolate schreef:
    (...)

    Hea wacht, hoe kan de Green River Killer nu opnieuw toeslaan, als zij nog de enige overlevende is, en aan wie moet ze hem identificeren? Want er is toch niemand?

    -Voelt zich dom nu-

    geeft niet x3
    Hij heeft bv. een aantal jaren in de cel gezeten voor iets anders of gwn iets waardoor hij even moest stoppen. En ze moet hem identificeren wanneer de politie iemand opgepakt hebben. Dan moet zij dus zeggen of hij die persoon is of niet.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nog meer? Het duurt niet zo lang om er één te verzinnen toch? ):


    All was well.

    LIEZE schreef:
    Nog meer? Het duurt niet zo lang om er één te verzinnen toch? ):

    Tsss. Neem gewoon die van mij (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3